@cat'in Doğum Günü Kutlu Olsun - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

24 Temmuz 2010 Cumartesi

@cat'in Doğum Günü Kutlu Olsun

Gönül isterki gerçek pastayla kapına geleydik, ayıp oldu ama sanal pastayla geldik huzuruna :)
   SEvgili CAT'in doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum..Allah'ım umarım yanlış gün de girmemişimdir postu :) 
N'olur Allah'ım rezil olmayayım :)  
Hayırlı uzun ömürler diliyorum..Tüm yaşlarında sevdiğin herkes yanında olsun inşaAllah..
Her daim seven sevilen biri olursun ve huzurla yaşarsın diye de ekliyorum..

13 yorum:

  1. Catcim doğum günün kutlu olsun canımmmm:)bütün güzellikler seninle olsunn:)Sevdiklerinle nicee sağlıklı,mutlu,huzurlu yıllar geçirmeni dilerim canımmm:)

    YanıtlaSil
  2. anammmmmm inanmıyorum oyyyyyyy çok çokkkk çok mutlu oldum ayyy sevindirik oldum elim ayağım titriyor klavyeyi düzgün kullanamıyorummm pabuç bir tanesinn çok teşekkürlerrrrr çok çokk çokkk teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
  3. oğuz teşekkürler :) vee tekrardan pabuç doğru gün tam günn :)

    YanıtlaSil
  4. mutlu yıllar...:)

    YanıtlaSil
  5. ufacık tebessüm olabildiysem ne mutlu bana..bir de doğru günde yazdıysam 2 kere mutluluk bana :) Nice yıllara..

    YanıtlaSil
  6. cat daha önce söylediklerim için den den :)
    pabuç'a teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Pabuç'um ellerine sağlık :) cAt, Doğum günün kutlu olsun, nice güzel yıllara Sevdiklerinle :)

    YanıtlaSil
  8. cAt'im doğum günün kutlu olsuun.
    Rabbim sevdiklerinle sağlıklı ve huzurlu bir ömür geçirmeni nasib etsin.


    *Pabuç, ellerine, yüreğine sağlık :) Ailecek kutladık sayende :)

    YanıtlaSil
  9. Hani olur da bir gün bir araya gelirsek doğum günleriizi gerçek pastalarla kutlarız inşaAllah..( pastaları ben almam yapmam ben sadece içecek işlerine bakarım ;) )

    YanıtlaSil
  10. hepinize çok çokk teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar