@cat'in Doğum Günü Kutlu Olsun

Gönül isterki gerçek pastayla kapına geleydik, ayıp oldu ama sanal pastayla geldik huzuruna :)
   SEvgili CAT'in doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum..Allah'ım umarım yanlış gün de girmemişimdir postu :) 
N'olur Allah'ım rezil olmayayım :)  
Hayırlı uzun ömürler diliyorum..Tüm yaşlarında sevdiğin herkes yanında olsun inşaAllah..
Her daim seven sevilen biri olursun ve huzurla yaşarsın diye de ekliyorum..
Gönül isterki gerçek pastayla kapına geleydik, ayıp oldu ama sanal pastayla geldik huzuruna :)
   SEvgili CAT'in doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum..Allah'ım umarım yanlış gün de girmemişimdir postu :) 
N'olur Allah'ım rezil olmayayım :)  
Hayırlı uzun ömürler diliyorum..Tüm yaşlarında sevdiğin herkes yanında olsun inşaAllah..
Her daim seven sevilen biri olursun ve huzurla yaşarsın diye de ekliyorum..

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.