TÜRK NET'E GEÇERSENİZ - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

29 Temmuz 2012 Pazar

TÜRK NET'E GEÇERSENİZ


Evet değerli arkadaşlarım Türk net’e sakın geçmeyin. Geçip de üyeliğinizi iptal ettirmek zorunda kalmayın. Şimdi diyeceksiniz ki nedir bu Türk Net, neden geçmeyelim. Neden üyelik iptal ettirmek zorunda kalmayalım.Türk Net telefon ve internet aboneliği sistemi, Türk Telekom’un alt yapısını kullanarak abonelerine internet ve telefon hizmeti veren bir özel haberleşme şirketidir.

Neden bunu söylüyorum ve neden bu yazıyı anlatıyorum, hemen başımdan geçenleri anlatayım.

Ben yaklaşık 3,5 yıldan fazladır Türk Telekom da telefon ve internet abonesiyim. İkişer yıllık abonelikler şeklinde devam eden ikinci aboneliğim 29 Kasım 2010 yılından 29 Kasım 2012 yılına kadar devam ediyorken, 3 Temmuz 2012 günü cep telefonuma bir telefon geldi. Türk Telekom’dan hizmet veriyoruz. Abone olursan telefona sabit ücret parası ödemeyeceksin, sadece konuştuğunu ödeyeceksin, gece 7 den sabah yediye ücretsiz konuşacaksın. İnternet ücreti yine aynı 60.00 tl olacak dediler. Başka birinin tekrar arayacağını ve onay alacağını söylediler. Aynı numaradan 3-4 defa aradılar telefonum çekmediği için ancak 4 Temmuz 2012 de akşamüzeri ulaştılar ve onay verdim.

 Zannettim ki Telekom’daki aboneliğim bitti yeni bir abonelik başlayacak. Kabul ettim. Hemen ertesi gün sabah saatlerinde bir eleman adresime 5 Temmuz 2012 günü bir sözleşme getirdiler. İmzalarken baktım ki Türk Telekom değil Türk Net İletişim ve haberleşme A.Ş.  yazıyor. Sözleşme imzalamaya gelen arkadaş gittikten sonra Türk Telekom Müşteri hizmetleri 4440375 numarasını aradım. Durumu aktardım ve farklı bir şirket olan Türk net’e sadece alt yapı hizmeti verdiklerini, onların ayrı bir şirket olduğunu öğrendikten sonra; benim Türk Telekom’daki abonelik durumumu sordum. Aboneliğimin devam ettiğini, 7 aylık indirim kullandığımı, aboneliğimin 29 Kasım 2012 ye kadar devam etmesi gerektiğini ve Türk Net’e geçersem en az kullandığım indirim kadar ceza ödemem gerektiğini öğrendim.

Müşteri hizmetlerine yanıltıldığımı ve Türk Telekom da abone olarak kalmak istediğimi ve kesinlikle benim aboneliğimi başka bir şirkete devredilmemesini 63027593 numaralı şikayet bildirim dilekçesiyle istedim.

Ancak bunun yeterli olmadığını ve ilk 3 iş günü içinde Türk Telekom da kalmak istediğime dair en yakın Telekom Müdürlüğüne yazılı dilekçe verip Türk Net aboneliğimi de iptal ettirerek aboneliğimin devam edebileceğini müşteri hizmetlerinden öğrendim. Hemen 6 Temmuz 2012 Cuma günü saat 2 gibi ilçeye gittim. Yazılı dilekçemi yazdım fakat ilçe Telekom da kimseler yoktu. Sordum PTT çalışanlarına ‘onlar bizden ayrıldı. Onlar özel şirket oldu, arızaya gitmişlerdir 17:00 den sonra gelirler’ dediler.

Türk Net aboneliğimin iptali için hazırladığım dilekçeyi;

‘Türk Net İletişim A.Ş Müdürlüğüne
Türk Telekom’daki aboneliğimi devam ettirmek istediğim için sözleşmedeki Abonelik sonlandırma Başlığı Altındaki (abonenin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin Türk Net’e ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt ederiz. Bu madde de düzenlenene cayma bildirimi Türk Net’in Büyükdere cad. no:121 Ercan Han Kat:2 Gayrettepe İSTANBUL adresine yazılı bildirilecektir.) maddesine istinaden aboneliğimin başlatılmadan yani üyeliğimin fiili olarak başlatılmadan iptal edilmesini istediğim yazılı dilekçemi APS ile gönderdim. Ve hemen Türk net Müşteri Hizmetlerine de telefon ederek durumu bildirdim. Keşke aramasaydım. Ben aradıktan sonra cep telefonuma iptal talebiniz alınmıştır ancak 10 gün içinde yazılı talebinizi bize ulaştırmanız gerekmektedir mesajı 6 Temmuz 2012 saat 16:22 de geldi. 16:52 de ise operatör değiştirme talebiniz alınmıştır mesajı geldi. 17:07 de ise Türk Net’e geçişiniz sağlanmıştır mesajı geldi. apar topar hemen 40 dk gibi kısa bir sürede iptal talebine rağmen geçişi yaptılar.

Bense Türk Telekom yetkileri gelecekte yazılı dilekçe vereceğim diye beklemeye koyuldum. Neyse 17:00 den sonra söylendiği gibi geldiler. Ancak ilçe de Müdürlük olmadığı için dilekçe alamıyorlarmış ve dilekçemizi ile vermemiz gerekiyormuş. Rehberden bakıyoruz telefon edip ilden bilgi alacağız. Rehberde yazan müdürlüğün numaralarının hiç biri cevap vermiyor. Tabi mesai de bitti. 118 den 24 saat ulaşabileceğimiz Balıkesir Telekom’un telefonu nu sorduk. Sonunda bir numara aldık. Cumartesi gün öğleye kadar açık oluyoruz yarın gel dilekçeni ver, gerekli bilgiyi al dediler. Sabah 8:00 de 9:00 da gittim. Kapı açıktı içeriye girdim. İçerde dört beş kişi vardı. Kapalıyız dediler. Ya ‘cumartesi günü açık oluyoruz dedi dün telefonla aradığım arkadaş’ dedimse de, ‘yok iki hafta önce açık oluyorduk. İki haftadır kapalıyız. Git pazartesi günü gel’ dediler.

Pazartesi günü yine gittim. Durumumu anlattım. 4440375 müşteri hizmetlerinden Türk Telekom aboneliğimi devam ettirmek istiyorum diye yazılı dilekçe vermem gerektiğini söylediler. Onun için geldiğimi söyledim. ‘Yanıltıldığımı, aboneliğimin devam etmesini istediğimi Telekom aboneliğin tekrar açılmasını istediğim dilekçemi İlk iş günü olan 9 Temmuz 2012 pazartesi günü imzalayıp verdim.

Bitti mi? hayır. ‘Bekleyeceğiz’ dediler. ‘Neyi?’ dedim. ‘Türk Net denen o şirketin abonelinizi iptal etmesini bekleyeceğiz’ dediler. ‘Onlar iptal ettikten sonra, alacağın internet numarasını bize getireceksin bizde bu dilekçe ile önceki yarım kalan aboneliğinden doğan cezayı alacağın yeni aboneliğe istinaden iptal edeceğiz’ dediler. ‘Ya olur mu dedim. Onlar sizden aboneliğimi alırken sizin iptal etmenizi beklemediler ki’ dedimse de ‘doğrudur onlar bizden alıyor ama biz onlardan alamıyoruz’ dediler.

APS gönderimin bize ulaşmadı, denmesini önlemek için 10 Temmuz 2012 Salı günü tekrar aynı iptal istemleri içeren ve maddi ve manevi hiçbir sorumluk kabul etmediğimi ve bir an önce aboneliğimi iptal etmeleri gerektiğini beyan eden yazılı dilekçemi yazdım ve Türk Net’in 0 *** *** 55 60 nolu faks numarasına faksladım. Aynı gün yazılı iptal talebiniz işleme alınmıştır mesajı cep telefonuma geldi. 11 Temmuz 2012 günü internet hizmetinin kapatıldığa dair mesaj cep telefonuma geldi. Bu arada 13 temmuz 2012 günü TTNET müşteri hizmetlerinden 63027593 nolu şikayet dilekçemin sonuçlandığı mesajı geldi.

Sonra ne mi oldu? İnternet hizmeti kapatıldı ama telefon hala Türk net sisteminde görüldüğü için telefon numarama internet bağlatamıyorum. Her gün Türk Net müşteri hizmetlerini ısrarlı aramalar sonucu telefonumu da kapattırdım. Ancak bugün 22 Temmuz 2012 ve hala telefon numaramı sistemlerinden düşmediler (yani silmediler) ve ve her gün arıyorum neden telefon numaramı sistemlerinden silmediklerini öğrenmek için. Bana her seferinde işleminiz iki gün içince işleme alınacaktır. İşleminiz 24 saat için de işleme alınacaktır. Hatta suçu Telekom’a atarak onların sistemden silmediğini bile söylediler. 40-50 tl lik cep telefonu kontörünü sadece telefon numaramı Türk Net’in sisteminden sildirmek için arayarak harcadım.

Sonuçta tarih yazmadan doldurup verdiğim aynı telefon numaramı açtırmak için telefon başvuru ve internet başvuru talebimi 10 Temmuz 2012 de vermiş olmama rağmen;  telefon numaram hala onların sistemine kayıtlı olduğu için Türk Telekom’dan telefon numaramı yeniden açtırıp internet bağlatamıyorum. Dolayısıyla Temmuz ayının 5 inden beri internete evimden giremiyorum. Allah razı olsun yakın arkadaşımın evinde internet var ve acil işlerimi oradan hallediyorum. Görülen o ki; artık Türk Net bizim numarayı boşa çıkarıp sistemlerinden düşmeyecek, bize de yeni bir telefon numarası ve internet bağlatmak görünüyordu.

Türk Telekom önceki abonelikten doğan cezayı yeni aboneliğe ve müdürlükteki yazılı dilekçeye rağmen kaldırmayıp bizden almaya kalkar mı bilmiyorum. Ama öyle bir şey yaparsa da cezayı alsa bile Telekom’daki 2 adet telefon aboneliklerimi ve internet aboneliğimi hepten iptal ettiririm yine Telekom kaybeder.

Evet, sevgili dostlar, değerli arkadaşlar başımda böyle bir bela var. Nerden bulaştım. Keşke hiç bulaşmasaydım. Şimdi kendimi kurtarmak için uğraşıp duruyorum. Siz siz olun sakın ola ki; kendinizi Türk Net’e bulaştırmayın. İmam olan arkadaşlarım, bu başıma gelenleri Telefon ve internet alacak olan cemaatlerinize anlatında bu şekilde mağdur olmasınlar.
*
İnternet adreslerine köşe yazısı yazıyorum ve yazdığım sitelere bu durumu anlatacağımı söylemiştim müşteri hizmetlerini en son aradığımda. Sağ olsunlar aynı gün 23 Temmuz günü telefon numaramı silmişler bende yeniden Telekom da abone olabildim aynı numaramla. İnternet sözleşmesini de yaparak artık internete yine Telekom aracılığı
İle girebiliyorum. Değişiklikten sonra ilk üç iş günü içinde vermiş olduğum dilekçeye istinaden Telekom il müdürlüğü önceki abonelikten gelecek cezayı kaldıracak. Bu gün 25 Temmuz 2012 itibariyle; zor zahmet sorunumu böylece halletmiş oldum.

Feyzullah Kırca
Akbaşlar Köyü / Dursunbey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar