Rabbena Hep Bana !!! - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

16 Aralık 2010 Perşembe

Rabbena Hep Bana !!!

Alakasız demeyin çok alakalı..Keser elinde çok insan var bu hayatta;)
 Bana haksızlık yapıldı/yapılıyor..Aman bunu bana nasıl yaparlar diye her daim şikayet eden biri değilimdir..Birileri hakkımı yer bana haksızlık yapar çok da umrumda değildir..Yani ''bana bunu nasıl yapar ben bunu hakedecek biri değilim'' tarzında şikayetlerim olmaz..Bu,  ben yapılanları kabul ediyorum anlamı taşımıyor ...

Yapılan her şeyi ve yapan herkesi gören Allah! ..O'na havale ederim insanları onlarda beni havale etsinler razıyım ...İnsanlarla uğraşacak olsam haktan bahsedecek olsam kim haklı kim haksız bir birine karışır ..İyisimi Allah'a havale ederim O herşeyin en iyisini bilir..Düzenin sahibi odur ve haklının hakkını haksızdan en güzel en doğru biçimde alır...

Benim kızdığım ,insanların başkalarını saf yerine koymaları..Kendilerini uyanık sanmaları..Ve üstüne üslük yaptıkları her şeyde kendilerini haklı görmeleri.Her zaman haklı mazeretleri ve doğruları vardır..Sizi dinlemez sizin hakkınızı gözetmezler..Yoksa benim birileri malımı yemiş umrumda değil. Dedim ya Allah bir şekilde düzene koyuyor herşeyi..

İnsanın insanı hor görüp kendini zeki görüp başkalarının haklarını istila etmesi çok sinir bozucu..Hani ''Rabbena hep bana ''sözü vardır bilirsiniz..İşte katlanamıyorum bu tip insanlara..Ya hiç mi düşünmezsiniz karşınızdaki insanı..Hiç mi teraziniz yoktur aklınızın kalbinizin bir köşesinde..Hep mi keserle gezersiniz!! Çok mu akıllı ya da uyanık görüyorsunuz kendinizi..Bu davranışınızla insanların gözünden çok mu yüceldiğinizi sanıyorsunuz..!!!

Sandığınız hiç bir şey doğru değil ve kandırdığınızı sandığınız ya da uyanıklık yapıp her şeyin iyisine sahip olduğunuzu sandığınız hiç bir şey gerçek değil..Siz sadece ve sadece kendinizi kandırıyorsunuz..Kesinlikle o bildiğiniz gibi karda değilsiniz...Kar diye gördükleriniz bir gün sizden çıkar ..Ama siz o zaman da anlamazsınız, bunlar bana neden oluyor diye şikayetler de edersiniz.. Biraz geriye dönüp baksanız yaptıklarınızın karşılığıdır aslında başınıza gelenler..ama bilemezsiniz belki de işinize gelmez böyle düşünmek.

Bunlar hepimiz için geçerli gerçekler..Bu gün yaptıklarımın karşılığını bu gün görmüyorsam  yarın muhakkak göreceğim..Benim bundan hiç şüphem yok..Onun için elimden geldiğince kalbimi temiz/iyi niyet paketleriyle dolu tutmaya çalışıyorum..Belki ufak tefek şeylerde sabırsızlık gösteriyorum ama iş hakka hukuka gelince beklemeyi seviyorum...Bu duruşumdan taviz vermek de istemiyorum Allah izin verirse...

Bir insan, Allah'ı sevdiği kadar Allah'tan korkmalı da..Eğer gerçekten Allah'ı sevip O'ndan korkmuyorsa her durumu menfaati doğrultusunda mantığa bürür ve yanlışları da doğru olarak kabul eder yaşar gider..Böyleleri hep haklıdır..Onlar mağdurdur onlar haketmiştir onlar başarmıştır onların hakkıdır istedikleri her şey...! Ben böyle olmaktan Allah'a sığınırım...

Böylelerinden uzak olmayı nasip etsin Rabbim..Çoğu zaman karşılaşırız bu tip kişilerle. İçlerinden bazıları var ki insanı hayretler içerisinde bırakıyor...Hayret etmekten başka da bir tepki gösteremiyorsunuz karşılarında..!!! O anlamıyorsa, bunları yapıyorsa ben ona doğruyu öğretecek durumda değilim diyorsunuz ve yine yeniden zamana bırakıyorsunuz belki insafa gelirler diye !! Tabi  belki..!! 

Yaşanan herşeyde bir hikmet vardır deyin susma vakti...




1 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsınız ALLAH razı olsun.dogrusuda bu zaten ALLAHA havale etmek.en iyiyi gören bilen odur çünkü.hayırlı günler.

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar