Yer-Zaman-Human - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

31 Ağustos 2010 Salı

Yer-Zaman-Human

Yer-Zaman-İnsan 3lüsü...



Çeşitli kombinasyonları var,

Doğru Yer - Doğru Zaman - Yanlış İnsan

Doğru Yer - Yanlış Zaman - Doğru İnsan

Yanlış Yer - Doğru Zaman - Doğru İnsan

..... .... .... ....

Yanlış Yer - Yanlış Zaman - Yanlış İnsan

.... .... .....



Yer Zaman İnsan kombinasyonların hepsini de yaşamışızdır..

En çok acıtanın hangisi olduğu konusuna gelince kararsız kalıyorum;

Yanlış Zaman - Doğru Yer - Doğru İnsan mı desem

Doğru Zaman - Doğru Yer - Yanlış İnsan.... mı bilemedim

Ancak;

“En kötüsü?” diye sorulacak olsa ,Yanlış Yer - Yanlış Zaman - Yanlış İnsan diye tereddütsüz cevap verebilirim.. ..

Doğru yer – Doğru Zaman – Doğru İnsan tadından yenmeyen…

Var mı peki ben buldum diyen? : )

1 yorum:

  1. Buradaki insan, sadece karşı cinsten sevgili yahut eş olmadığını, arkadaş, dost veya iş arkadaşı vb. gibi herhangi bir insan olduğunu düşünüyorum.

    Ben de buna dair bir "şerîf söz" anayım (hadîs/حديث: söz, haber; ancak "yeni, modern" anlamında bir sıfattır da).

    Sahih-i Buhârî'nin bizzat kendisinde (bir İngilizce çevirisinde) defalarca okudum bunu. Başka bir yerde okuduğuma göreyse, Sahih-i Muslim'de de geçiyormuş, yani sağlamlar sağlamı bir rivayet.

    Abdullah ibnu Ömer'den (Allah ikisinden de razı olsun)... Dedi ki Allah'ın elçisi şöyle söyledi:

    "İnsanlar yüz adet deveye benzer. Bunların içinde, eğerlenebilir (bineklik) bir taneyi bile neredeyse bulamazsın."

    (.انّما الناس كالابل المأة، لا تكاد تجد فيها راحلة)

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar