her hoşçakal bir merhabadır... - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

4 Temmuz 2010 Pazar

her hoşçakal bir merhabadır...


"her hoşçakal bir merhabadır aslında" diye bir sloganı vardı eşimin,radyo programcılığı döneminde.o aklıma geldi,tescil sahibini zikretmeden kullanmak içime sinmedi.1mk da sanıyorum,6 aydır bir şeyler yazıyorum,beni buraya "değerli pabuç" davet etmişti.bulunduğum anlarda keyif aldım.edebi konulara,edebi ağızlara girmedim,giremedim.dertlerimi,paylaşmak istediklerimi sade,net,samimi şekilde bu coğrafyada yazdım.biraz dilim sivridir,bu özel hayatta da bazen insanları kırmama sebep olur(her doğru her yerde söylenmez, dillendirmesine karşıyımdır).hani "hoşgörü" kültürü genlerimde varsa da "zalimlerin cesur olduğu kadar mazlumların da yürekli olması gerektiği söylemini" düstur edinmeye çalışırım(söyleyeni sevmesem de).

bu blogda yazdıklarımdan alınan,gücenen,kırılan yazarlar varsa,kusura bakmasın.derdim kimsenin kalbini kırmak değildi.diğer blog yazarları arkadaşların laf ettiği kesimlere aidat duygum olduğundan tepki vermişliğim olmuştur.hiç kimseye inadına cevap yazmamışımdır,her yazım samimiydi.

niye gidiyorum? belki kendi bloguma dönüş,belki yeterince zaman bulamama,belki,belki....

sonuç itibarı ile artık gitme zamanının geldiği kanaatine kapılmam.

bir çoğunuzun koskoca yüreği var,bu ortamda olmak hoştu.

isim saymayacağım. hepiniz hayatınızın her demi mutlu olun,renkler,taddır.yeter ki;art niyet olmasın.güç çarpışmaları olmasın.iyiyi iyi,kötüyü kötü bilip dillendirmeniz dileğiyle...

yarın akşamdan sonra burada olmayacağım.

hep kötüler için bir şeyler yazarız,eleştirmek nefsimizi okşar.aslında yapmamız gereken HEP İYİLERDEN BAHSEDİP,İYİLERİ YÜCELTİP,kötülüklerin,kötülerin reklamını yapmaktansa İYİLERİN REKLAMINI YAPMAK!

benden bu kadar.

hepiniz Allah a emanet olun.

7 yorum:

  1. Güzeldi yazdıklarınız. Vedanız da öyle olmuş; sade ve içten. Gönlünüzce yaşamanız dileği ile..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler begonvilli ev :) ve mine hn.

    YanıtlaSil
  3. yolun hep açık olsun. biz buralardayız, yolun yeniden düşer belki kimbiir. :)

    YanıtlaSil
  4. Efsa düşmez diyemiyorum,en azından şimdilik mola.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Yine bekleriz:) Biz sizin sivri/samimi yazılarınızdan cesaret alıyorduk :)
    Doğruları her zaman her yerde söyleyenlern sayısı şunun şurasında kaç kişi kaldı ki :)
    Kararınıza saygı duymakla birlikte dönüşünüzü de bekliyoruz inşaallah..

    Sevgi ve huzurla her daim doğru tarafta kalın inşaAllah..

    YanıtlaSil
  6. :) hala buralardayım,ben çıkamadım,sağolsun erkan bal da bileti kesmiyor.el alışkanlığı olacak, ilk bilgisayarı açtığımda buranın adresini yazıyorum.:))ne var ne yok diye.var olan bir şey gördüm mü dayanamayıp yazıyorum :))

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar