Eleştir Hadi Durma!! - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

25 Haziran 2010 Cuma

Eleştir Hadi Durma!!

Atış Serbest deyince Google bu resmi gösterdi..Benim de aklıma şu geldi...Evet bu postta atış serbest..istediğinizi eleştirebilirsiniz ben de dahil..
Arkadaşınızı olabilir ,komşunuz olabilir , patronunuz olabilir, babanız bile olabilir:) Olumlu/olumsuz her türlü eleştiriye açık post geldiiii haaanıııımmmm ;)
 İstediğiniz konuda yorum yapabilirsiniz..Argo ve küfür olmadığı sürece yayınlanacaktır...Aklıma yazacak bir şey gelmediği için yapmadım bunu ...Güzel bir post olur diye düşündüğüm için yaptım..Pişman değilim ;) Benim yazmak istediğim öyle çok şey var ki....
Ama bu sefer susmayı deneyecem...
 Hani bazen benim yazılarımı (hatta haddi aşıp kişiliğime laf edenler) eleştirenler size de atış serbest buyrun lütfen...!!

6 yorum:

  1. Toplum olarak işe, başkalarından yola çıkarak başlamayı seviyoruz. Birilerini suçlamak, eleştirmek, yorumlamak o kadar hoşumuza gidiyor ki sormayın. Peki öyle mi olmalı? Her önüne gelen gözüne kestirdiği birini eleştirmeli, gerektiğinde yerden yere mi vurmalı? Hayır, birini eleştirecekse eğer, ilk önce kendi kendini eleştirecek insan. Biri beni nasıl eleştirirse ağrıma gitmez, huzursuz olmam diye düşünecek ve ona göre eleştirecek. İlk önce iğneyi kendine, sonra çuvaldızı başkasına batıracak... Eleştirecek, evet boyayla çizecek ama kalemle boyayacak...

    YanıtlaSil
  2. Kişi önce kendini eleştrir...Hatta erdem sahibi insan hiç kimseyi eleştirmez kendinden başka..Bu olması gerekendir..Ama olan bu değildir..

    Sürekli başkalarını eleştirirken kişi kendini eleştirmeyi unutuyor ki zaten böylesi de işine geliyor.Sizin yazınızın tümüne katılıyorum çok güzel ifade etmişsiniz düşüncelerinizi... insanların biribirini eleştiriyor olması gerçeği de var ben de onu hesaba katarak bu yazıyı yayınladım...Tanımadan eleştirenler de olduğu için rahatça beni de eleştirsinler diye biraz da:)

    YanıtlaSil
  3. birine bir şey söyleyeceksem,biri için bir şey yazacaksam,biri hakkında atıp tutacaksam,önce durur,aynaya bakarım.ayna bana "evet,bunu yapabilirsin"diyorsa ağzımı kimse kapatamaz.
    erdemli davranışa gelince sevgili pabuç; ona da kestirmeden nefsim ile (maalesef yaklaşırım) "ben mevlana değilim adam ol da gel!"diyebilirim.asalet denilen şeydir,sizin yazdığınız,hani eleştirel kısım,nötr.ancak şartlar öyle oluşmadığından,yaptığından utanacak,sizin suskunluğunuz ile ar edecek insanlar yok karşımızda.hatta siz söyledikçe "elhamdülillah"bile diyebiliyor,utanmaksızın.bkz.halkalı saldırısı,yazım.

    YanıtlaSil
  4. Çok doğru kimse Mevlana değil onun içindir ki tepki veriyoruz olaylara/kişilere..'',sizin suskunluğunuz ile ar edecek insanlar yok karşımızda.hatta siz söyledikçe "elhamdülillah"bile diyebiliyor,utanmaksızın''
    çok doğru söylemişsiniz...Anlamıyorlarsa da zorla anlatamayız ya..Kapasite meselesi :)

    YanıtlaSil
  5. İnsan aynaya ne kadar bakarsa baksın istemediği sürece gerçekleri göremez. aynaya ne için baktığınla alakalıdır.

    Ama birini eleştirirken ilk önce bende kendime bakarım ama aynada değil. ayna her zaman doğruları söylemez. kendi düşüncelerimin aynasını oluşturdum zamanla beraber. ben genelde eleştirmem. blog yazdığım ilk zamanlarda çok eleştirdim. ama baktım ki, burası özgür bir yer ve insan zaten içini dökebilmek için yazıyorsa, eleştirmek değil sadece fikir beyan edebiliriz diye düşünüyorum.

    kalp kırmadan, küfüre, hakarete varmadan fikir beyan etmek doğal bana göre.
    bazen insanların fikirlerini açıklaması farklı tepki alıyor. işte o zaman da polemik oluyor ve boyutu büyüyebiliyor. işin özü aslında eleştiri kaldıramayan bir toplumuz. Ciddi tepkiler verebiliyoruz.

    YanıtlaSil
  6. Zor bi post, yorum yazdım sildim :))

    Sevgiler pabucum..

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar