Dün Bugün Yarın - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

10 Haziran 2010 Perşembe

Dün Bugün Yarın













Daha geçenlerde 'İçinden geçeni söylee kalırsa yazık Olur dırı dir los tırı dis ...'



BİR Gün sonrasındaysa 'Bir şarkıya takılmışsan üstüne çökmüsse hüzün, kararmışsa gül hazırsındır Aydınlık yüzün dırıdırı los tırı los dis los dis ...'



Dun 'Ölüyorum Yavaş Yavaş bir araya geldi kez Oğlu Durak'



Ve bugünnnn oh ohhh sağdan soldan dırı los dıstırı dırır dırı los dıstırı veeee en önemlisi duygusallık yüklü Halimi anlatacak şarkı yukardaki widgetta Saklı bir araya geldi: D



Dinle bakayım pişman olmayacaksın: D



İnsanın BİR GÜNÜ BİR gününü tutmayabilir. Zaten BİR günün DİĞER gününle aynıysa ilerleme kaydedememişsindir. BİR yerden geliyor aklıma BU AMA nerden geliyor hatırlayamadım. Aman yaaaa unutkanlıkta Baş gösterdi yaaa rabbim sonumu Hayır etsin.



Ha nerde kalmıştım benn tebessüm evettt finaller Vardi bittii ...... Oley oleyyy oleyyy Zil takıp oynayabilirim su an. Ve ben hayatım boyunca dans Aliyormusun göbek Sakın safra etmedim. O kadar mutluyum yani.





Daha bunun Yaz okulu var. Gözyaşları da atlatırız inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar