* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

iğne/çuvaldız


hoş görmüyorum,muhafazakar kesimin bazılarını.az önce işyerinin önünden range rover son model bir jeep geçti.içinde gayet şık örtünmüş,bir bayan vardı.içim sızladı.jeepin ederi nereden bakarsanız bakın 100.000 tl.nin üzerinde.niye diye sorguladım.evet,bir binek şart ama neden jeep.bu sahne ile çok sık karşılaşıyorum.sistem böyle bir kesim üretmiş olabilir,yani zengin muhafazakarlar...bunu, şaşa içinde yaşamak mı algılamalıyız.dünya da o kadar ihtiyaç sahibi varken,yardıma muhtaç olan insan varken,karizma,statü gibi kelimeler neyi ifade eder.sorsam onlara,hepsi yardım ediyordur.ortalama bir binek araba 40.000 tl (hani azıcık rahat olunca);bu rakamın üzerini birilerine yardım olarak versen ne olur.range rover a binince n'oluyor? x5 e binince n'oluyor?Q7 ye binince n'oluyor?
40.000 den sonrası ile kaç kişiye faydanız olur bir düşünün.8 yıl,asgari ücretten bir aileyi beslersiniz.4 yıl besleyin asgari ücret x 2 olsun.akşamları bir parça beyaz peynir yiyip de yatmak isteyen nice yoksul varken,ben 8 yıldan bahsediyorum.yazık...
bir de başörtülü olup da makyajlı kadınlarımız var.perhiz/turşu tam buraya oturuyor.hani görüntüyü geçtim(geçmiyorum da),makyaj malzemelerine verdiklerinizle inanıyorum ki; (bu gelir seviyesine göre değişir ama) en az bir aileye faydanız olur(yine asgari ücret baz alınırsa).
geçmediğim görüntü kısmına gelince,neyin görselini değiştirmeye çalıştığınızın ne kadar farkındasınız.islam görüntüsü ile oynuyorsunuz, layıkı ile yapamıyorsak yapmayalım.ya çizginin o tarafına geçin ya bu tarafına.çizginin üzerinde yürümeyin.birilerine malzeme olmayın,birilerine malzeme vermeyin...
bugün kafama yazdıklarımı,buraya aktardım.
çevreye verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim!

Bizi de Okusana ;) × +