DONKİŞOT OLMUŞUM - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

20 Mayıs 2011 Cuma

DONKİŞOT OLMUŞUM


Mehtap benim seyrimde şafak güne hamile
Vakit ki devinimde yüce rabbe ram ile
Bak insan ki evrimde nimet yer taam ile
Donkişot olmuşumda değirmenler karşımda

Rızanı ister, ondan; kalbe ürperti astım
Sevgi ve hoşgörüye bade doludur testim
Ben ki acizce kulum huzurla sana estim
Donkişot olmuşumda değirmenler karşımda

Yemyeşil ağaçlarda boşa değil pelitler
Belki de bilmez bunu bilmez bunu elitler
Kendilerini salıp zevk sefaya kilitler
Donkişot olmuşumda değirmenler karşımda

Çıktım sonsuz ve öksüz, bir şekilde bu yola
Baston çarık erisin, hak yolda vermem mola
Doğruları söylerim, dilim döndükçe kula
Donkişot olmuşumda değirmenler karşımda

Doğru söyleyenleri dokuz köyden kovarlar
Sen her şeye karışma, der; arkamdan söverler
Bir başıma kalmışım, karşı sözle döverler
Donkişot olmuşumda değirmenler karşımda

Açar elbet bir gün, badı sabahla güller
Sana sevgi doludur neşe satan bülbüller
Ket vuramaz güneşe, penceremdeki tüller
Donkişot olmuşumda değirmenler karşımda

Feyzullah Kırca
Akbaşlar Köyü / Dursunbey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar