* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Sosyal Paylaşım Alanından Cümlelerim...

''Tanıdığınız birinin kimleri seviyor olabileceğini tahmin edebilir misiniz? SEVMEK kelimesi genel anlamda kullanılmıştır lütfen aşk anlamına çekilmesin :) Mesela;''

''Ben bu videoyu ne zaman izlesem gülüyorum http://www.youtube.com/watch...''

Hiç numara yapamayacam gayeeett sıkıcı bir gün ama zaman ne gösterir bilemiyorum...Sizler nasıl başladınız güne? Şöyle bir yerden toplu para çıksa da dünya turuna çıksak ne süper olur..

Bu feedi kimler görüyor? '' Ben '' demek o kadar zor olmamalı..Görüpte görmemezlikten gelenin 2 elim yakasında olur dersem de siz ciddiyetinizi muhafaza edin lütfen..Neyse SEN de bi zahmet ''like'' ver madem görüyorsun feedi ....Not:Ufak çaplı komu oyu yoklaması değildir milletvekilliğine adaylığım olmadı biline...

''Bazen uzun zaman tanıdığınız birileri değildir dost..Ani gelir anı paylaşır ,huzura kavuşturur ve geldiği gibi giderler… '' En son yorumum #hatırakalsın

Anlayamadığım/anlayamadığım çok şey var cahilliğime verin.Bunlardan biri de; bir günah işliyorken bunu kendi mantık(ki mantıksızlığımıza) uydurduğumuz yetmiyormuş gibi bir de bunu savunuyoruz ya diyecek laf bulamıyorum..Kurallar kişiye göre değişiyor mu yoksa işimize geldiği gibi şekillendiriliyor mu tarafımızdan..!

''Müslümanım..'' demek yeterli olmalıydı ! Ama malesef....

Sizin gibi düşünmeyenleri etiketlemek ne kadar da kolay değil mi? Siz şucular siz bucular...Herkes bizim gibi ya da sizin gibi düşünmek zorunda değil..Ve sırf bu yüzden de etiketlemeye kimsenin hakkı yok..diye düşünüyorum..Fikrimi söylemek sadece hakkımdır başkalarının savunucusu olduğumu göstermez..! Yanılıyor muyum ?

Dünaya'nın hali...İnsan hakları, hayvan hakları diye sesleri yükseltenler var bir de bunların hepsinden bihaber insanlar var...! http://www.arastiralim.com/tag...




''Sabır,omuzladiği hayat emanetini sahibine zayi etmeden ulaştırmak için götürürken,rüzgar tersinden esmeye başladığında geri adım atmamak,yolu satmamak,yola yatmamaktır.''(M.İslamoğlu)

Manşetler ilgi çekici..''Dünya Sorguluyor'' sadece sorguluyor o sorgularken masum insanlar ölüyor...!

Sürekli ciddi konuşanlardan değil de (ki sürekli ciddiyet arada esprilerle süsleniyor) sürekli geyik muhabbeti yapılmasına ve yapanlara gıcık oluyorum..Eğer çok çok samimi değilseniz hiç çekilmiyor ve fena bayıyor espricikler...

Yok cidden delirmedim ama deli gibi çığlık atasım var...denize açılacan uzaklaşacan her şeyden ve sesin kısılana kadar bağıracan içindekileri..Gizli çığlıklarını ve mutluluklarını...

Ne umuyorsanız fazlasını bulun...Hayırlı Geceler...

İnsan her düşüncesini dile getirseydi ortalık amma karışırdı :P

Seni seviyorumu en yalın şekliyle söyleyebileceğiniz güzel insanların olması nimet değil de ne ? (cinsiyet ayrımı yapmıyorum) Polyanna kuzenim olur da ;)

Beraber ihtiyarlamak..Ne büyük nimet...

Kimini uzun sohbetlerden sonra, kimini bakışlarından, kimini tepkilerinden, kimini birini sevindirmesinden kimini de tepkilerinden tanıyorsun, kimini de hitabet şeklinden tanımaya başlıyorsun..Hangisi daha kesin bilgiler veriyor anlayamadım ama bakışların yerini hiç bir şey tutamıyor sanırım (yanılma payım tabiki var)

Gtalk profil yazıları paylaşılmamalı cık cık çok ayıp ama benim gtalkda biri bir dua yazmış amin diyelim arkadaşlar :) ''Allah ağrı kesiciyi icad edenden razı olsun''

Göçmen kuşların güzergahının bizim evin üstünen geçmesi ne romantikkkkk onlar bile buraları terkediyor..''Güneş'' çık artık o bulutların arkasından içim karardı yaa!

Mutluluğu yakalayanlar paylaşın da bilgilendirin hepimizi..Mutlu olmanın ip uçlarını birleştirerek bizler de en çekilmez anlarımızı çekilir kılalım..Mutluluk paylaşılmalı ki yayılsın..Hep sıkınıtlar paylaşılacak değil ya..Güneş saklanmış bu gün mutlu olmak için sahte güneşlere ihtiyaç olabilir :)

Umarım bir gün özgürlüğün ne olduğunu size de öğreten birileri çıkar..Ve bizlerde CNN'den canlı canlı izleriz özgürlük eğitiminizi... burnunu her ülkeye sokan fil




Sefa Doğanay, Aref ve Ramazan Yumrutepe benim favorilerim...Bunca hafta izledim bir de sonuçları göreyim bari ;)


Hayvanlar bir mesaj mı vermeye çalışıyorlar.'' Ey İnsanlar düşman olmadan da yaşanabiliyor'' diye!

5 milyar insan ayağa kalksa ve adaleti haykırsa bunca haksızlık bunca zulüm olmazdı dünyada...Bunca masum öldürüken,bebekler kurşunlanırken tvden izlemeyi seçip...Sonra da insan haklarından bahsedip hayvanları koruyalım naraları atmak komik kaçıyor ...Gözümüzün önünde isteyen istediği yere bomba yağdırıyor ses çıkarmıyoruz.


İnsan hakları naraları atan milletler !!! Bütün dünya yine yeniden bombaların yağmasını canlı yayınlardan sessizce film izler gibi izleyecek mi..Yine masum insanların kanları akacak birileri ekmeğine yağ sürecek..Dünya izleyecek mi..Ne adaleti ne hakkı bu nasıl düzen :(

Galatasaray taraftarıyım..FaKAT, ne zaman ki futbolun spor olmaktan çıktığının farkına vardım işte o zaman çok da umrumda değil kimin hangi takımı tuttuğu ya da benim hangi takımı tuttuğum..Futbol bence artık sadece spor değil ve bu gidişat pek de hayra alamet değil!

Hani bazen ağlarsanız da içinde ; yapamadıklarınızın ezikliği, elinizden bir şey gelmemesinin çaresizliği,gelecek ile ilgili kaygılar ve her şeye rağmen ümit vardır ya..! Kendi dünyamı aklım almıyorken şu dünyanın halini aklım hiç almıyor :(

Dün Iraktı, bu gün Libya, her zaman Filistin oldu bir de Çeçenistan...Bir yerlerde birilerinin parmağı var..Olayların içinde ve olayların sonrasında..Adı Amerika olmuş Fransa olmuş,israil olmuş ne farkeder..! Her yerde bunların burnu neden var..Yine mi özgürlük götürecekler..

Bizi de Okusana ;) × +