[1mk] GECENİN KAĞIDINA YAZAMADIM EFKARIMI ! - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

26 Şubat 2011 Cumartesi

[1mk] GECENİN KAĞIDINA YAZAMADIM EFKARIMI !




Gecenin kağıdına yazamadım efkarımı,
Sitemim varsın,kalsın yarına,
Ezberime aldım hüznümü,
Yüzün,suretin hayal meyal rüyamda,


Uykuda tutmadı bak yine !
Sen yoksun diye bu gece,
Ey gecem ! yine zifirim,
En gündüzüm ! Neredesin?  haydi ! aydınlat yüzümü,

Gecenin kagıdına yazamadım efkarımı,
Yine sana döktüm bak, gözyaşımın mürekkebini,
Islakken al beni, divıt ucuyla,
Sıkı sıkı sar, bıraz da sarmala,



Mühürle kalbimin sayfalarını kaleminin dip ucuyla,
Yak kalbımi , kasıp kavur,
O deniz gozlerinle serınlik kat içime,
Yaşam kıyılarımda dolas, aman haa ! 
sakın uzaklaşma !


--
2/26/2011 02:00:00 AM tarihinde SÖZÜN ÖZÜ tarafından 1mk adresine gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar