BİLMİYORUM - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

24 Kasım 2010 Çarşamba

BİLMİYORUM



Arasaydım gelir miydi
Bilmiyorum ,
Arasaydı gireder miydim
Bilmiyorum
Ne o aradı ,ne de ben gidebildim.


Çünkü ;Ben
Hep bir şeylere geç kalmanın,
Ve bazen sahibine bile ağır gelen bu hayatın ,
Ortak yassını tutar gibi
Yaşıyorum.
Kitap arasın da çiçekleri kurutarak,
Hep başka insanların dertlerine,çare olmaya çalışarak,
Kendimi unutmaya ,unutturmaya çalışarak
Ama bir gerçek var ki ,
Ben onu sevdim.
O beni seviyor mu
Doğrusu bilmiyorum..
Zaten kimi sevmeye cürret etsem
Kendi kalbime yenik düştüm ,
Ve ben bu sebebpten
Diyorum ki bazen
Ben öylece dursam kimseyi sevmesem
Şu karşı evin balkonuna ,boş boş bakarak
Sokakta kuyruğunu sallayan,kedi kadar umarsız
Saksı da duran akşam sefaları gibi canlı
Sadece dursam ,hiç bir şey yapmasam mesela
Öyle değil mi ya insanın durmak gibi,bir özgürülüğü olmalı
Ve ben dururken öylece;bu hayat , bu dünya
Ya da her neyse ,yaşansa ,geçip gitse mesela
Bitse,bir an önce..


Arasaydım gelir miydi
Bilmiyorum ,
Arasaydı gireder miydim
Bilmiyorum
Ne o aradı ,ne de ben gidebildim.




Fotoğraf:1x.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar