[1mk] Sen Ona "Anne" Diyeceksin - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

1 Kasım 2010 Pazartesi

[1mk] Sen Ona "Anne" Diyeceksin

Doğacak bebek doğumdan bir gün önce Allah ile görüşür :

Allahım dünyaya gideceğim ve orada ne yapacağımı bilmiyorum. 
-Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek. 

Allahım onların dilini bilmiyorum. Onlarla nasıl anlaşacağım, nasıl iletişim kuracağım 

-Senin için yarattığım melek, sana onların dilini öğretecektir. 

-Allahım duyduğum kadarıyla dünyada çok kötülükler varmış. Onlarla nasıl başa çıkacağımı bilemiyorum. 

Senin için yarattığım melek, seni canı pahasına kötülüklerden koruyacaktır. Merak etme. 

Allahım sana tekrar nasıl döneceğim? 

-Senin için yarattığım melek, bana nasıl döneceğini sana anlatacaktır. 

Derken melekler gelir ve dünyaya gitme zamanının geldiğini söylerler ve çocuğu Allahın huzurundan götürürlerken bebek tekrar sorar ; 

Allahım benim için yarattığın meleğin adı ne? 

-Adının önemi yok ama, sen ona ;ANNE diyeceksin....

--
11/01/2010 01:43:00 PM tarihinde ɯǝpƃıɔ tarafından 1mk adresine gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar