[1mk] ...03:00... - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

17 Ağustos 2010 Salı

[1mk] ...03:00...

"Olmaz! onunla bir daha asla! konuşmam" dediğin,"canım gibidir, ondan ayrılamam" dediğin ve hayatının hiç bir anında konuşmadıkların buradaydı…her yer karmakarışık, her yer simsiyah.




işte yıllardır o söylenen;' olmak yada olmamak' çizgisindeydin,üstelik etrafta hiç de şiirsel bir ortam yoktu…belki biraz polisiye ama bol bol dram…



saat üç'e yirmi var.Rüyalarda güzellikler var..belki doğacak bir kız çocuğu,belki gelinliğin duvağı..bir çift göz uzaklarda yada o unutulmaz gün…



saat üç'ü yirmi geçe;ne hayallerde o gözler,ne sahibi ortalarda..yapayanlız bir dünya..



uzanan eller kimin?



kimin bu yüz?..



ufacık aklımdan geçenler ne kadar kan aktığıydı teyzeciğin başından..o ise koşturmaktaydı canı için..annem uzaktaydı..ne telefon ne haber..anlamıyordum ne olduğunu ama güzel değildi hiç birşey..



nerede sabah oynadıklarım?oyuncaklarım?nerede sobe dediğim duvar?



hiç birşey şaka değildi gördüm..



uykudaydım,uyandım…



unutmadım,unutmayacağım…………

--
8/17/2010 01:57:00 PM tarihinde Evren Elif Kuyu tarafından 1mk adresine gönderildi

1 yorum:

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar