Size Armağan Olsun! - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

30 Temmuz 2010 Cuma

Size Armağan Olsun!


toygar ışıklı sen eşittir ben | izlesene.com

  Bu güzel şarkıyı, Tevafuk üzerine tanıştığım ve hayatımda bir şekilde güzel yer edinmiş tüm dostlarıma armağan ediyorum..Bu halka ''Tuba'' dostumla başladı dersane yıllarımda ve sonrasında devam etti...''Hayatıma güzellik katan canlar'' diyorum ben onlara...Rabbim sayılarını çoğaltsın inşaallah..Güzel yüreklerle bir gün yollarımızın karşılaşması mutluluk verici bir durum...Bu ortamda çok güzel yürekler tanıdım (Onlar kendilerini çok iyi biliyor) ve onlara değerli olduklarınıda söyledim/söylüyorum.Hepinize çok teşekkür ediyorum samimiyetiniz için ve güzel dostluğunuz ,paylaşılan zamanlar için...Ben inanıyorum ki sizler benim tahminimden bile daha iyi insanlarsınız..Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar