* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Size ne Yani Anlamıyorum ki!!

Bir müslümanın farz ibadetlerini yapması ve hatta görünür şekilde yapması (mesela namazı herkesin gördüğü bir yerde kılması ya da oruçlu olduğunu söylemesi...)neden insanları bu kadar rahatsız ediyor..Başkalarına zarar veriyor olsalar şikayet edin ,yorum yapın diyecem ama bir insanın farz ibadetlerini nasıl yaptığı neden bu kadar ilgilendiriyor sizleri...Size ne onunla Allah arasındaki ibadetlerden..Gösteriş mi samimi mi kişiyle Allah arasında..Rabbim razıysa size ne oluyor! Ne bu gerginlik yani..

Hayatında namaz kılmamış birilerinin çıkıp da namaz kılan birini ''vay efendim nasıl olurda gördüğümüz yerde kılar namazını '' diye kınamasını hiç mantıklı bulmuyorum..Hatta namaz kılan birinin bile bu şekilde eleştirisini mantıklı bulmuyorum..Farz ibadet bu, gizli yapacaksın diye kural mı var? Velev ki adam riya yapıyorsa sana ne zararı var ki söylenip duruyorsun !!

Riya yanlıştır hepimiz karşıyız ama bana zararı varsa tepkimi koyarım (ya da başkasına zararı varsa riyakar kişinin ) ama adam farz ibadetini benim görebileceğim yerde yapıyor ya da müslüman olduğunu belirtiyor /belli ediyor diye de eleştirmem yanii...Söylemleriyle yaptıkları çakışıyorsa ve yaptıkları İslama ve birilerine zarar veriyorsa tepkimi koyarım ama yoksa banane demeyi bilmek lazım..Herşey bizi ilgilendirmez ki, o insanın içini bilemeyiz ki eleştirelim..İstediği yerde ibadet eder kim karışır..!! Bir insan kılacak yer bulamadığı zaman bir kiliseye gidip uygun bir yerde namaz kılsa bile kimsenin bir şey demeye hakkı var mı..Ya da kabul olmayacağına dair bişey söyleyebilir miyiz..?

Bazen ''banane'' demeyi bilmek lazım...!!





Bizi de Okusana ;) × +