Bim,tim,çim,kim Pardon Mim ;) - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

22 Haziran 2010 Salı

Bim,tim,çim,kim Pardon Mim ;)

Saklı İnci ve Tespih Taneleri cevaplamamı istedi ben de elimden geldiğince cevaplayacağım...

FELSEFEM: Felsefeden anlamam, Allah'ın emirleri doğrultusunda adım adım ilerlemek istiyorum hayat içinde...O(c.c.) nasıl istemişse ,PEygamber(s.a.v.) nasıl göstermişse öyle bir yaşam sürmek gayretindeyim son nefese kadar inşaAllah... Bi de felsefe derslerinden nefret ederdim şimdi hatırladım da..O şöyle demiş bu böyle demiş vik vik vik...

HAYAT:Hayatta her şey geçer...Hayat güzel gibi görünse de geçicidir ;insanı boğuyor gibi de olsa geçicidir...Nereden geldiğini,neden geldiğini, nasıl gitmen gerektiğini bildikten sonra hayat güzeldir...Çünkü Allah için geçirince sana Cenneti kazandıracak sebeptir...Bi şarkı sözü geldi aklıma; Hayat insana her an gülmüyor hemen bir sevgili vermiyor..Ne alakaysa artık ;)


ÇOCUKLUK: İnsan olmakta ilk adımımız...Dünya da kalan tek masumiyet..Canavar şimdiki çocuklar..Ne durdan anlıyorlar ne yapmadan, eskidenmiş bunların masumluğu :P

GÜNEŞ:Ruhuma da enerji veriyor...Yazın çekilmesen de seviyorum uleynn seni güneş:P

YILDIZLAR:Benii benden alan görüntüler..Sattlerce izleyip tefekkür edebilirim...Yıldızları izlerken tek cümlelik bir dua gelir aklıma...!! Yıldızlar insanlara ne kadar çok benziyorlar değil mi? Biraz düşününce evet dersiniz siz de ...

SEVGİ: Varlık sebebimiz ve yaşamımın tek dayanağı (olması için elimden geleni yapmaya çalışıyorum)

AŞK:oooff offff.. Ya olmasaydı...Varlığı yakar yokluğu seni hiçe çevirir...Aşk süründürür ve insanlar sürünmeyi seviyorlar :P

ERKEKLER:Bir bütünün yarısı...Rabbim yarattıysa başım gözüm üstüne...;) Bazı erkekler timsah gibiler ...Bakın erkeklerinin bazılarının bana timsahı hatırlattığı söylemiyorum gıcık olduğum düşünülmesin diye:P

SAVAŞ: İyiyle kötünün mücadelesi ...

AĞLAMAK:Merhamet göstergesi....Küçük Emrah geliyor aklıma...Onun o yay gibi kaşları insanın ağlaması varsa da kaçırır :P

DENİZ:Hayranlık,heyecan ,muazzam gücün küçük bir delili...Çok seviyorum denizi çookkk :)  Bir de aklıma denizde boğulmakta olan şişmanca bir kadın geliyo ve onu kurtarmaya çalışan yorgunluktan harap olmuş bi can kurtaran :P

AYNA:Nefsini gördüğün yer...Ayna ayna söyle bana benden daha güzeli kim bu dünyada(mümkünse açık adres alayım ayna onun güzelliğini 2 paralık yapmak için)

HAYAL:Herkesin sandığının tersine benim için gerçeğe en yakın olduğum hal...Hayal kurduğum anlar...Bi de hayal dünyasından çıkmayan tipler vardır..Sürekli hayal kırıklığındadırlar ee heralde hayalle gerçek arasında dağlar kadar fark var akıllılar :P



NOt:Bakın büyüklük yapıp bu mimi birilerine göndermiyorum kıymetimi bilin ;) Ama Ama Ama..eğer bu yazıyı görürseniz gördüğünüz için okursanız okuduysanız sessizce kaçmaya kalkışırsanız külahları değişiriz..Şantaj gibi algılamayın ama bu kelimelerin karşısına sizler de düşüncelerinizi yazın lütfen...Yoksa gözünüzün yaşına bakmam 100 soruluk bi mim hazırlarım paslarım tek tek hepinize...Yaparım bunu siz benim tersimi bilmezsiniz ;) Seçme hakkını size bırakıyorum ...Ya 100 soruluk mim ya da bu mim...Düşünün çabuk karar verin ;) Zaman aleyhinize işliyor :))


Not2: İtalik yazıların şaka olduğunu söylememe gerek var mı? Haklısınız yok :)



Sevgiler....Korkmayın şaka yaptım ;)

5 yorum:

  1. felsefe:iyilik yap,denize at.balık bilmez,haluk (halik) bilir :)
    hayat:adem ile havva dan günümüze dek oynanan,şu an bize de rol veren,sonunu bilmediğimiz senaryo.
    çocukluk:4x4 yaşadığım zaman dilimi.hatırladıklarım,birdirbir,bipbiribip,kuka,uzun eşek,seksek,çivi saplama,tumba,misket,yakartop,körebe,isimşehir,tren,,,
    güneş;senaryonun başrol oyuncusu,hayatı tetikleyen mekanizma.
    yıldızlar:hava açık,çevrenizde ışık yok,sırtüstü yatıp seyredilesi parıltılar topluluğu.
    sevgi:bir isim :)
    aşk:baş belası,kalp belası,bela.
    kadınlar:şeytanın erkeklere göre daha kolay kandırdığı varlıklar.
    savaş:silah tüccarlarının koltuklarından oynarken,bir yığın insanın öldüğü oyun(!)
    ağlamak:insanlığın tavan yapması,ya da acizliğin dışa vurumu.
    deniz:yaşamımın kıyısı
    ayna:traş olurken baktığım nesne( o da burnumu kesmeyeyim diye,karadenizli olunca burun büyük oluyor)
    hayal:genlerimize Allah ın ,umutsuzluk karşısında yerleştirdiği,yaşama motor olan şey.benim hayalim; sıfır noktası.
    chyrkyn

    YanıtlaSil
  2. @chyrkyn ,
    karadenizli olduğunuzu yazmışsınız ya hemen aklıma şu geldi..''chyrkyn , kızınca tepkisini hemen neden gösteriyor belli oldu ;) ''

    kadınlarla ilgili düşüncenizde de şöyle bir düşündüm..Aceba savaşları ynetenler de kadın mı :P Hani savaşlardan daha kötü şeyleri düşününce kala kaldım da;)

    Güneş ile söylediklerinize de bayıldım..

    Sizin de cümlelerinizi paylaşma inceliğiniz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. kadınlarla ilgili kısmı iyi yerden yakalamışsınız ama,benim ki;ikili insani ilişkiler üzerine düşünüp,yazmaktı.genelden iyi çakmışsınız.;)

    YanıtlaSil
  4. Karadenizliler böyledir efendim kelimeleri/cümleleri cımbızlamayı ve karşıt cevaplar vermeyi severler ;)

    YanıtlaSil
  5. evet,maalesef öyle bir tarafımız var;)

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar