Barca Barca Barca - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

11 Nisan 2010 Pazar

Barca Barca Barca

Lionel Messi,Xavi ve Pedro bu gecenin 3 mükemmel ismi . Messi'nin mükemmel pozisyonları ve o göğüsüyle çalımı golü atışı süpeprdi . Xavi'de çok güzel çıkarmıştı iki gol asistinide Xavi yaptı sanırım. 2.Gol'de Pedro'ya pası vereni göremedim ama Xavi olmalıydı . Pedro'da gelen pası mükemmel aldı ve golünü tamamladı . Barca bu galibiyeti fazlasıyla hak etti . Oyuna ilk 11'de başlar diye düşündüğüm İniesta oyuna sonradan dahil oldu sanırım sakatlıktan yeni çıkmıştı .Barca savunması'da çok güzel iş yaptı ama ben böyle bu kadar paslı bir oyun görmedim.Barca'nın pasları rakibi o kadar çok sinirlendiriyor bunaltıyor ki en sonunda Real Madridli oyuncular sert girmeye başlamışlardı .Beni düşündüren bi konuda acaba bu gece oynana futboldaki hareketler yani rakipten topu almak saklamak için yapılan hareketler bizim oyuncularımız arasında yapılsaydı kavga çıkarmıydı diye düşünmeden edemiyorum . Kaleci Valdes güzel kurtarışlar yaptı fakat topu oyuna sokarken biraz hata yaptı ama olsun kurtarışları yetti . Real Madrid berbat oynadı ama çok güzel bir maç izlemiş oldum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar