Emir Kustarica... - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

11 Ekim 2010 Pazartesi

Emir Kustarica...


Lahey uluslar arası mahkemesinin görüldüğü yerde tutuklanmasını istediği,300 bin masum müslüman sivilin katili Sudan Devlet Başkanı Ömer Hasan el Beşir'i sultanlar gibi ağırlayacaksınız.

Çin'in Doğu Türkistan eyaletinde binlerce türkün vahşice katledilmesinden sorumlu Çin Halk Cumhuriyeti Başbakanı Ven Ciabao yu ailece misafir edeceksiniz.

Peygamberimiz Hz. Muhammed'i küçük düşüren karikatürlerine sessiz kalan Danimarka Başbakanı Rasmussen'i nato genel sekreterliğine taşıyacak,Ankara'da gizli odalarda Asker pazarlığı yapacaksınız.

Irak ta bir buçuk milyon müslümanı katleden ve kadınlarına tecavüz eden amerikan askerinin postalını parlatıp onların sağ sağlim ülkesenine dönmesi için dua edeceksiniz.

Hocalı katliamının baş sorumlusu Ermenistan Cumhurbaşkanı Sarkisyan'la kol kola maç seyredeceksiniz.

Binlerce Şehidimizin kanına pis ellerini bulaştıran Barzani itini Devlet protokolünde kımızı halılarla karşılayıp, ağabeyim diye bağrınıza basacaksınız.

Emir Kusturica'yı AKP li Bursa belediye Başkanı davet edince kucaklayıp alkışlayacaksınız,CHP'li belediye Başkanı Uluslararası Antalya Film Festivaline çağırınca tu kaka yapacaksınız.

Hadiyin ülen!!! Sahtekar,satılmış medyanızın dolduruşlarıyla bu Milletin kafasını karıştırmayın,dün iyi olan Emir Kustirica bu gün neden kötü onu bir açıklayın bu millete,çok bilmiş efendiler...

2 yorum:

  1. Yukarıdakilerin tamamına karşı olan biri olarak soruyorum; siz hiç Emir kusturica hakkında bir araştırma yaptınız mı?

    buraya bir göz atmanızı öneririm:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Emir_Kusturica

    Politics
    Kusturica has been criticised for appearing to agree with Slobodan Milošević’s propaganda during the Bosnian War.

    Diğer kaynakları da siz bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Erkan şen kardeşim,yukarıdakilerin hangisi yalan ki karşısın?

    Emir kustirica benim babamın oğlu değil,onu sevmek'te zorunda değilim,fikir ve düşüncelerini tasvip ettiğimi zaten söylemedim.

    Benim itirazım iki yüzlülük ve sahtekarlığa,Bursada ak olan neden Antalyada kara bunun cevabını soruyorum.

    Bu ülke ne çektiyse benim hırsızım iyidir düşüncesinden çekti,rüzgara göre yön değiştiren siyasiler benim gözümde hiç makbul adam değildir.

    Ayrıcada verdiğiniz adresten bakacağım kusturica'ya ama benim sorumun cevabı bu ülkede.

    Selamlar.

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar