Sevgi Bir Seçimdir - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

25 Mayıs 2010 Salı

Sevgi Bir Seçimdir

Tanımak/tanışmak çok güzel,
İnsanları seviyorsan eğer..
Sevmek bir görev değil bir yaşam biçimi..Sonradan öğrenilir mi bilmiyorum ama sevmek kalpte başlıyor ve samimi olduğu sürece nerede olursa olsun karşılık buluyor....Kalbinde sevgi olan insanlar tarafından tabi...Sevmeyi bilmeyen birinin bizi de sevip sevmemesi çok da önemli değil...

Sevgi, hayata bakış sanırım..Nasıl bakarsan öyle görürsündür ya hani ...Sevgiyle bakınca da sadece güzeli görmeye başlıyorsunuz.
Siz de sinirleniyorsunuz terslikleri farkediyorsunuz gün geliyor,
fakat sizin bakışınız değişmiyor hayata karşı.Onun içindir ki olumsuzluklara çok fazla takılı kalmıyorsunuz...

İnsanları değiştir(ebilme)me gücümüz yok, farkındaysak sinirlenmenin de saçma olduğu gerçeğiyle karşılaşıyoruz..Kim bu hayatta birini değiştirmiş!! Varsa öyle baba yiğit tanımak isterdim...
O mertebede birini tanımak özel olurdu.

Bir çok yanlışlar içinde az da olsa güzellikleri görebiliyorsam, güzel düşünebiliyorsam...
Her olumsuzluğa rağmen inadına SEVGİYLE bakacam hayata...!
Ve bunu hiç bir zaman gizlemeyecem..Çok fazla hata yaptığımı bildiğim halde doğruları söylemekten de bıkmayacam...

İlerleyebilmem adına yardımcı olduğunu düşündüğüm fikirleri önemseyecem onun dışında cümle aleme şunu söyleyecem:
''Umrumda olmayacak eleştirileriniz, mükemmeli ben de arıyor olmanız..! ''

Korkuyorum hayattan ve bir o kadar da seviyorum...Korkuyorum insanlardan ve bir o kadar da seviyorum...Değer verilirim /verilmem bilmiyorum ama çok değer veriyorum her yaşanan hayata...
İnsanları karşıma çıkaran hikmetini nedenlerde/niçinlerde ve sonuçlarda saklamış, bana sadece şükretmek kalmış..!!
Böyle bakmalı/görmeliyiz
olanlara ve insanlara.!

Diye düşündüm işte :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar