* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[*] seasons of wither

Yürüdüğüm yollarda önüme hep çıkan birisi var.Ne olursa olsun kendimle boğuşmadan hemen önce onunla sevişiyorum ve terk eder etmez kendime döndüğüm için beyaz bir bayrak uzatıyorum diğer insanlara.O bir süredir gelmemekle ısrarlı ama dedğim gibi hep karşılaşırız ve boğulmamdan önceki boğulmalarını görürürm.öldüğümden önceki ölmelerini gözlerim.ne ben ona dokunabilirim ne de yardım ederim,o da aynı şekilde bir şeyler yapamaz benim için.Yapmak ister bilirim,bilirim çünkü hissederim ya da öyle hissetmek isterim.Amaçsızca uğraşlar sonunda işte şimdi uzağız birbirimizden,gözün gördüğü yerden daha uzak.Bir daha hiç yakın olmayacak uzak.Sana istediğimi anlatabilirim ,dinlersin.ama konuşamazsın.çünkü bir kere yeryüzünden daha altına indiğinde bu senin yaşamadığını gösterir.Rüyalarıma girerek beni korkutup,yada umut vermeye çalışmanı bu nedenden dolayı anlayabilrim.insan tepkisiz kalamıyorsa bir çeşit yaşaYAmıyordur bunuda anlayabilirim.Üzerine kaR yağıyor,eriyen sular bedeninine akıp,donduruyordur anlarım!.fakat bir şey yapamam ama yapmak istediğimi bilirsin,hissedersin!

--
1/27/2011 08:05:00 PM tarihinde Blogger tarafından * adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +