[*] Everyone kisses a stranger

birgün öncesinde,

Aynı kalmayı bilmeliydim.içten başlayan bir değişim yasaktı.bir göze bakmanın bedeli değişim olmamalıydı.bu savaş ,yaşamla benim aramda ciddi bir boyuta ulaşmışken anlaşmaya varılmıştı.Gece;bendim.Gündüzleri ise uyku;bendi.Her uykum yeni,zinde uyanışım oluyordu.Kendimi insanlar arasında görüyordum
saçlarım beklentilerimin dışında bir hal aldığından,o deola'ya değil öncesine uyum sağladığından,yanımdan geçip gitti ve sonra geri dönüp halimi hatrımı sordu.-tanıyamıyordum az kalsın dedi.ve birkaç soğuk,yarım cümleler kuruldu.
her yıldızın aynılığından,gruplaşmalarından bahsettiği bir dersin ortasına ıslak hırkamla daldım.ve onu görmemiş gibi gün;yirmiüç eylül özentisi haliyle ikiye bölündü;eşit ve ılık


birgünde;

dalgındı kafam.bunun nedeni ise;bir şeyi tam düşünmeyip,ortasında kesip yeni bir şeyi baştan düşünmem olabilirdi.masanın üzerinde unuttuğum ve unuttuğumu aramayı aklıma getirdiğim bir adamla hatırladığım telefon için ,bara geri döndüm.masada bulamayınca saç sakalı karışmış adama sormak üzereydim kii telefonu cebinden çıkarıp direk elime uzattı.adıyla birlikte.ve bende söyledim ona adımı.

birgün sonrasında,

sabah oldu hatta,öğlen peki şimdi adını hatırlıyor muyum.-hayır.elinde derin ve küçük bir yara vardı,bıcak izi gibiydi.aklımda kalan bu olmuştu yalnızca.telefonumu uzatırken görmüştüm.yanına gitmedim adını bir kez daha sormak için.onun yerine yiyecek bir şeyler aldım kendime.kimse yoktu evde ve canım hiçbir şey istemiyordu ve fakat midem bomboştu.aldıklarımında bir kısmını unuttuğum bakkala geri döndüm.
-bir tane şu sütten,birde sigara! diyordu.arkası dönük,kahverenkli deri ceketli adam.sesinden tanımıştım onu.
döndüğünde beni gördü.sütü ve sigarasını aldıktan sonra ve ben bu sefer telefonumu ve poşetleri unutmadan evime gittim.balkona çıktım.bir sigara için giydiğim kat kat hırkalar..tam karşı binadan balkona çıktığını gördüm.ceketi üzerindeydi.beni gördü.gülümsedi.adın ne diye bağırdım...ve duydu,gülümsedi.

*başlık;the walkabouts

--
1/27/2011 08:02:00 PM tarihinde Blogger tarafından * adresine gönderildi birgün öncesinde,

Aynı kalmayı bilmeliydim.içten başlayan bir değişim yasaktı.bir göze bakmanın bedeli değişim olmamalıydı.bu savaş ,yaşamla benim aramda ciddi bir boyuta ulaşmışken anlaşmaya varılmıştı.Gece;bendim.Gündüzleri ise uyku;bendi.Her uykum yeni,zinde uyanışım oluyordu.Kendimi insanlar arasında görüyordum
saçlarım beklentilerimin dışında bir hal aldığından,o deola'ya değil öncesine uyum sağladığından,yanımdan geçip gitti ve sonra geri dönüp halimi hatrımı sordu.-tanıyamıyordum az kalsın dedi.ve birkaç soğuk,yarım cümleler kuruldu.
her yıldızın aynılığından,gruplaşmalarından bahsettiği bir dersin ortasına ıslak hırkamla daldım.ve onu görmemiş gibi gün;yirmiüç eylül özentisi haliyle ikiye bölündü;eşit ve ılık


birgünde;

dalgındı kafam.bunun nedeni ise;bir şeyi tam düşünmeyip,ortasında kesip yeni bir şeyi baştan düşünmem olabilirdi.masanın üzerinde unuttuğum ve unuttuğumu aramayı aklıma getirdiğim bir adamla hatırladığım telefon için ,bara geri döndüm.masada bulamayınca saç sakalı karışmış adama sormak üzereydim kii telefonu cebinden çıkarıp direk elime uzattı.adıyla birlikte.ve bende söyledim ona adımı.

birgün sonrasında,

sabah oldu hatta,öğlen peki şimdi adını hatırlıyor muyum.-hayır.elinde derin ve küçük bir yara vardı,bıcak izi gibiydi.aklımda kalan bu olmuştu yalnızca.telefonumu uzatırken görmüştüm.yanına gitmedim adını bir kez daha sormak için.onun yerine yiyecek bir şeyler aldım kendime.kimse yoktu evde ve canım hiçbir şey istemiyordu ve fakat midem bomboştu.aldıklarımında bir kısmını unuttuğum bakkala geri döndüm.
-bir tane şu sütten,birde sigara! diyordu.arkası dönük,kahverenkli deri ceketli adam.sesinden tanımıştım onu.
döndüğünde beni gördü.sütü ve sigarasını aldıktan sonra ve ben bu sefer telefonumu ve poşetleri unutmadan evime gittim.balkona çıktım.bir sigara için giydiğim kat kat hırkalar..tam karşı binadan balkona çıktığını gördüm.ceketi üzerindeydi.beni gördü.gülümsedi.adın ne diye bağırdım...ve duydu,gülümsedi.

*başlık;the walkabouts

--
1/27/2011 08:02:00 PM tarihinde Blogger tarafından * adresine gönderildi

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"