MİNNETLE ANIYORUZ-2 - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

25 Temmuz 2016 Pazartesi

MİNNETLE ANIYORUZ-2

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjTxjlBlWtgbMseldNa4_kn0jD3nWyLPtz6DrSV4bDgFzO656b5Q9S7edjE_HuYLrxaqTLpknULi5un9vdnTk1gtzYL-2M96FZIYZGsfQzAEvTMCDSm-QrxNkTqd8lmWG9NTMTxVO7P6rYa/s1600/Resimli+%25C5%259Eiirim-189.jpg

MİNNETLE ANIYORUZ-2 (Duraksız 17 Hece)


Din diye çıktılar yola; ne din bıraktılar ne töre
Hizmet deyip uydular, körü körüne ağlak bir köre
Vurdular silahsız halkımı, hunharca göz göre göre
Aziz şühedamızı rahmet ve minnetle anıyorum…

Koltuk değnekleriyle ölümü görerek koşar hacım
Tank’ı durdurup, kurşuna kendini siper eder bacım
Saldırılan vatansa mevzu; ben de şahadete açım
Aziz şühedamızı rahmet ve minnetle anıyorum…
Türk’e ihaneti gördük mü, fırtına olup eseriz
Vatan için; dünyanın şah damarını bulup, keseriz.
Zalimler karşısında diz çökmeyen ölümlü beşeriz
Aziz şühedamızı rahmet ve minnetle anıyorum…
Bu şuurlu imanla, daha çok ihanete set çeker.
Milletimin külüne üflesen altından iman çıkar
Darbe dedin mi; alnında fırtınalar, şimşekler çakar.
Aziz şühedamızı rahmet ve minnetle anıyorum…
Hedefleri bugündü kırk yıl önce özenle seçtiler
Farz namazı gizleyip, haram olan içkiyi içtiler
Masum halkı tank ve topla acımadan ezip geçtiler
Aziz şühedamızı rahmet ve minnetle anıyorum…
Feyzullah Kırca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar