Sosyal medyada paylaştığınız her şey takipçilerinizin haricinde birileri tarafından daha kontrol edildiğini biliyor muydunuz?
Komple teorilerie hiç girmeden CIA, Mossas, MİT vs.. bir kenara bırakalım. Markalar kendileri hakkındaki konuşmaları ajanslara takip ettirerek(monitoring) onlardan bahsettiğiniz zaman neden kendileri hakkında konuştuğunuzu analiz ettiriyor. Olumlu, olumsuz ve nötr görüşleriniz raporlanıyor kaydediliyor.
Peki markalar neden sosyal medya monitoring yapıyor ya da yapmalı? Bu konuda bilgi dağarcığınızı genişletmek ve merakınızı gidermek isterseniz sizi şuradaki yazımıza alalım:
- Genel
- Edebiyat
- __Şiirler
- __Öykü
- __Kitap
- __Mizah
- __Bilim Kurgu
- Makaleler
- __Günlük
- __Denemeler
- __Gazete
- __Köşe Yazıları
- Kültür Sanat
- __Sinema
- __Tiyatro
- Özel Günler
- __23 Nisan
- __Kadınlar günü
- __Anneler günü
- __Babalar günü
- __Sevgililer günü
- __Öğretmenler günü
- Kampanya vs.
- __Anket
- _Röportaj
- _Günün konusu
- _Günün sorusu
- Seyahat
- _Gezi
- _Tatil
- _Fotoğraf
- Spor
- _Yarışma
- Sağlık
- _Yemek
0 Yorumlar