* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Geceler Sarmaladı dört bi' yanımı

Suskunluğuma yeminliyim bu gece
Kelimelerimle tek bir boşluğu bile doldurmayacağıma söz verdim.
Dünyanın dönüşünü iliklerime kadar duysamda bugün kendimle baş başayım.
Sular altında kalmış şehrin sessiz çocuğuyum
Kentimdeki herkes gerçeği aramak için çıktığı yollarda unutulan krallıkların kölesi oldu.
Yarın geç olacak yeni hayat için...
Bugünden başlıyorum havanın zehrini ciğerlerimden atmaya.
Bedenimin en derinine kadar işlemiş yalnızlıktan boğuşan ruhuna sitem olsun, her gülüşümün ardından kadeh kaldıracağım bir başıma.
Bırakmış gibi kendimi suya yüzeyde dalgaların tenime dokunduğunu hissediyorum kulaklarım denizin dibindeki boğuk gürültüleri duyuyor orada da savaş var ben en yukardayım sadece hayal edebiliyorum aşağıdakileri.
Söz veriyorum geceye... söz veriyorum suya... söz veriyorum karanlığa... başka bambaşka yeni gezegenlerde tanıyacağım yansımamı.
Gürültülerle dolu göklerin altında kırmızıya boyayacağım birikintileri.
Sorduğum aydınlıklardan cevap gelmediği sürece yokum artık ben.
Loş ışıkların altından sadece esaretimi görebiliyorum, yalnız.
Beklentim yok çevredeki tanıdık kalabılıktan.
Gerçek seslerden, yıpranmamış hayallerden, sevgiyle sarmalanmış kalplerden çok uzaklardayım, yoruldum.
Sıkıldığım varlıkların gözlerindeki yabancılığa bile hasret duyacağımı bile bile hemde uzaklardayım.
Benimle ilgilenmediğini düşündüğüm toplumlardan sıyrılıp kumda dans edebilirim geceleri...
 kendimi bulmaya çalışırken ben rüzgara emanet tüm uzuvlarım.
 

Reklamlar

Bizi de Okusana ;) × +