* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Aşk N Rose


Bir tek bendemi var şu her sabahki isteksizlik.Sizi bilmem ama ben irtifa kaybettim tıpkı düşmekte olan bir uçağın içindeki yolcu gibi ; öleceğimi bildiğim halde gökyüzüne bakıp korkuyla karışık sevinç çığlıklar patlatıyorum içimde.La vi en rose parçasında dediği gibi : ''ben onun kollarındayken  kulağıma fısıldadığında  hayatı pembe görüyorum'' ....

Hayatta yaşamaya değicek çok şey var ama ben bulamıyorum o şeyleri hep işler ters gidiyor bende vazgeçiyorum şiirlerden ve şairlerden.Adana;koca bir şehir içinde kaybolunabilecek kadar büyük ama bana dar.''The Wall'' albümünü bu kadar çok sevmemin sebebi bu bile olabilir.İnsanlarla arama duvarlar ördüm aslında bende.Az konuşup çok okumayı,çok düşünmeyi benimsedim.Ve şunu fark ettm ki fark etmez olsaydım ; İnsanları mutlu edebildiğin kadar varsındır eğer onlara bir şey yapmadan bir köşede akşama kadar oturursan benim gibi değer kaybedersin ve öyle bir düşersin ki maviliğin açık tonundan seni çıkartıcak bir çift el bile bulamassın.Sadece kaybolabileceğin bir çift göz seçersin kendine ve öyle bir kaybolursun ki FBI arasa bulamaz seni.Bir çift göz kadar önemli olmasada sıcak bir el gerekir insana.Kutbun soğunğunda suya atlamışcasına şok etmeli tuttuğunda ve bir omuz gerekir insana ikisi kadar değerli olmasada,uzandığında dünyanın en güvenilir yeri gibi gelmeli.Ve bunların hepsi birleşmeli bir vücutta dünyadan daha değerli gelmeli insana tıpkı bana ve daha nicelerine olduğu gibi aşk gerekir insana iki et yığınından daha fazlası farkedilmeli uzaklardan... Yanında olamasanda olmuş varsayılmalı saniyeler.......Ya uçaktasındır yada mavinin en açık tonunda kayıpsındır iki yol var....

Reklamlar

Bizi de Okusana ;) × +