Ne Kadar Güzel Bir Güne Başladık Şükür - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

9 Temmuz 2013 Salı

Ne Kadar Güzel Bir Güne Başladık Şükür

İçimde çocuksu bir sevinçle başladım güne.Güneşin doğuşundan az bir vakit önce güzel günün habercisi yağmurun o güzel melodisi oldu.Hiç beklemiyorduk o güzel sesi duymayı ve şaşkınlık izledik /dinledik o güzel rahmet tecellisini.Belki  gökyüzünün sevinç gözyaşlarıydı Ramazan geldi diye ; belki de namazını kılan insanlara kurşun sıkılmasının acısıydı bilinmez....En doğrusunu Rabbim bilir..

Rabbim Ramazanı da diğer ayları da insanlık için dolu dolu geçirmeyi nasip etsin hepimize.Bilirsiniz ben öyle süslü ,kurallara uyan çok(lu) anlamlı cümleler kuramam, ben sadece düşünür ve dua ederim.Şikayet de ederim malum günahkar bir faniyim ama şikayet ettiklerimden kendimce de dersler çıkarırım ara sıra ..Ramazan hakkında da bilir kişi yazısı yazacak değilim (ki haddim de değil) sadece bu ay indirilen kitabımızı okumaya daha çok (maksimum derecede) özen göstermeliyizi hatırlatmak istiyorum.Çünkü okumak zorundayız bu üzerimize farz .

Aman ha ,''Okursan anlamazsın''diyenlere kulak asmayın siz.Okuyun birincide anlamazsanız (ki anlayacaksınız Allah şahidim)  tekrar okuduğunuzda anlayacaksınız.Ve sürekli okuduğunuzda fark edeceksiniz ki her ayet yüreğinize her okuyuşta daha derin görüşlerle yerleşecek.Bir de yanında dünyayı da okursanız her şeyi çok daha net göreceksiniz..

Okumalıyız, okumalıyız,okumalıyız!...Düşünmeliyiz,düşünmeliyiz düşünmeliyiz!.. Gerçekleri görebilmek için okumalı düşünmeli ve yaşamalıyız..Yalnız bu günümüzü değil yarın zamansızlık içindeki dünyamızı düşünerek yaşamalı Rabbimizi bir an bile unutmamalıyız...Yaşadığımız her an da ibadet halinde olduğumuzu unutmamalıyız çünkü her anın hesabı tutuluyor ve yaptıklarımızın hesabını vereceğiz..O zaman her hareketimizi Allah için yapmalıyız ki kazaçlı bir ömrümüz olsun...


Rabbim huzurlu,sağlıklı ,mutlu ve ilim dolu bir Ramazan geçirmeyi nasip etsin hepimize..Bir birimize (tüm insanlığa) dua edelim inşaallah..Dünyanın  duaya ihtiyacı var ....

Sizleri seviyorum ve dua ediyorum hepimiz için..Zaten Elif olarak yapabileceğim en doğru ,samimi ve güzel şey bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar