Güneş Gibi - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

16 Mayıs 2013 Perşembe

Güneş Gibi


Gün geçtikçe geçmiş siliniyor benim için; saklanacak yer arıyorum kendimce. Korkularımdan saklanıyorum, sanki güneş doğunca beni göreceklermiş gibi geliyor, saklandığım yerde beni bulacaklarmış gibi. Zaman kötü diye kendime telkinler yapıyorum günlerdir. Beni bulmasınlar diye benim bile saklandığım yeri unuttuğum oluyor. Bazen yerimi bilmek için kafamı dışarı çıkarıyorum; güneş ışığının gözlerimle sevişmesini unutmuşum ben. Uzun zaman oldu böyle hissetmeyeli. Oysa ki ben sevgilerimi bile saklanmalarım gibi karşılıksız yapmıştım. Neyse ki artık saklanmıyorum. Belki yoruldum belki de güneşe ihtiyacım var. Artık geçmişimi de silmiyorum eskisi gibi. Saklanacak yer aramak zorunda da kalmıyorum. Güneş huzur veriyor gittikçe, telkinlere de ihtiyacım yok. İhtiyacım olan tek şey; güneş gibi sıcacık bir GÜNAYDIN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar