* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Teşekkürler


Teşekkür etmek çok kibar bir davranıştır. Teşekkür ediliyorsa karşılığı her ne olursa olsun; kızgın da olsak, kırgın da olsak güler yüzle bulmalı…
  Teşekkür de bir borç bilinmeli. Sanırım benim onlarca insana borcum var. Tanıdığım, tanımadığım onlarca insan.
  Biz farkında olmadan, binlerce iyilik yapılıyor bize ve görmek için sanki kendimizi yasaklar koymuşuz anlamsızca.
  Ben de teşekkür etmek istiyorum. O halde; ‘’en başta beni bu dünyaya getirip, her zaman yanımda olan değerli aileme, öğrenim hayatım boyunca bana değerli bilgilerini paylaşan öğretmenlerime, kötü zaman ve iyi zamanlarımızda beni hiç yalnız bırakmayan değerli arkadaşlarıma, ‘’Öldüğü gün değil, doğduğu günü’’ hatırlamamızı isteyen saygı değer, rahmetli Barış Manço’ya, yaptığı şakalarıyla yüzlerimizi gülerek bırakıp giden, saygı değer, rahmetli Kemal Sunal’a, şu anda yurtta yaşadığım kat arkadaşlarıma,  her zaman bana yorulmadan siparişlerimi getiren market çırağına, Fenerbahçe’ye, şu anda otobüsü süren şoföre ve muavine, yanımda horlayan yaşlı amcaya, beni güldüren bütün insalara, yazılarımı hiç sıkılmadan okuyan değerli okurlarıma  ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM…

Bizi de Okusana ;) × +