Son Nefes - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

24 Nisan 2013 Çarşamba

Son Nefes


Ölümle ilgili bir sürü yazı olsa da bir de benden dinleyin istedim; ölüm ne demekmiş.
  Ölüm; aldığımız ilk nefesin son nefese dönüşmesidir. İlk nefesten de bahsedecek olursam; genellikle ağlamaktan nefes aldığımızı unuttuğumuz andır. Neden mi? Çünkü; doğar doğmaz hayata ağlayarak gelenler değil miyiz biz? Aynen öyle. ‘’Ben hatırlıyorum da ne ağlamıştım be’’ gibi bir espri yapmayacağıma göre tekrar ölmekten söz edebilirim.
  İlk nefesini aldın ve verdin. Peki ya şu anki aldıklarını hiç düşünüyor musun? Şükrediyor musun? Doğru söyledin aslında; benim de şükretmediğim oluyor bazen. Sonradan aklıma geliyor ve küçücük ‘’Affedilişlere’’ sığınıyorum hemen. Hayal etmekte serbestsin. Bırak aksın gitsin düşler ama bana bakma öyle; korkuyorum…
   Korkuyordum; affedilmemekten, sığınamamaktan. Hatta bazen ben ilk nefesi hak etmediğimi bile düşünüyordum. Sanki hiç son nefes gelmeyecek gibi yaşadım bu zamana kadar. Şimdi tekrar söylüyorum; ‘’Ben Korkuyorum, sen de kork. Çünkü; son nefes her an dudaklarının arasından kaçıverir...’’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar