Bir Pazar Sabahı - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

14 Nisan 2013 Pazar

Bir Pazar Sabahı


Pazar sabahı 08:30'da uyanan Barış Çağan'ıma eşlik ettim, yıkanan ve kuruyan çamaşırlarımı topladım, katladım, yerleştirdim, yeni çamaşırlarımı astım, Deniz Baran'ım da uyandı bu arada. Birlikte balkon keyfi yaptık, sohbet ettik. Sonra ortalığı topladım, daha önceden bir kenara yığdığım çamaşırlarımı da katlayıp yerlerine yerleştirdim. Kocamın BJK formalarını elde yıkayıp astım, makinede yıpranıyormuş ve elde yıkanması gerekiyormuş. Çocukların çiş kaka faslını tamamladım. Saat 11:00 olunca kocama iyi olup olmadığını sordum, gece bahar allerjisi tutmuştu ve kaç saat uyanık kaldığını bilmiyordum, iyi olduğunu söyledi ve kalktı. Çocukları kocama emanet ettim, kahvaltı için dışarı gidip gevrek, boyoz ve tazecik kıtır salatalık, mis gibi salkım domates aldım, kahvaltıyı hazırladım, sofrayı kurdum, kocam da yardım etti. Yedik içtik hoş geçtik. Kahvaltı sofrasını kocam topladı. 

Ütülenecek çamaşırlarımı kenara ayırdım, kocam çocukları parka götürünce ütü yapmayı planlıyorum. 


Barış'ımın ikinci kakasının kokusu burnuma ivil ivil gelirken bu yazıyı yazdım ve biraz sonra onu da temizleyeceğim, büyük olasılıkla Deniz de tekrar tuvalete gitmek isteyecek az sonra... 

Bir pazar sabahı böyle geçiyor. Bende pazartesi sendromu olur mu? Ben söyleyim, olmaz! Bana her gün iş günü olduğu için sendroma karşı şerbetliyim.

Oğullarıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar