KÜTÜPHANE KURUYORUZ.. KİTAP KAMPANYASINA KATILIR MISINIZ? - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

27 Eylül 2012 Perşembe

KÜTÜPHANE KURUYORUZ.. KİTAP KAMPANYASINA KATILIR MISINIZ?






İlk gelen emirdi ''Oku''emri.. Buna karşı okumadığımız her an için biz kayıplardaydık; bunun farkında bile değildik. Okumak insanı Rabbimize, okumak insanı kendine ve okumak insanı insanlığına yaklaştırıyor. Okumak; düşünmeye itiyor, okumak her durumda kazandırıyor.

Bilirsiniz öyle beylik laflar etmeyi bilemiyorum ama kısa ve öz bir şekilde anlatmak istiyorum maruzatımı. Yalova'nın Çınarcık ilçesinde  bu yıl açılan İmam-Hatip Ortaokulu'muzun , bir kütüphanesi  yok. Malum yeni okul olunca, her şey sıfırdan başlıyor. Ben de düşündüm ki; (şimdilik 2 sınıflık) bu yeni okulun kütüphanesini bizler oluşturabiliriz.100 temel eser başta olmak üzere okuma kitapları toplayabiliriz kendi aramızda. Böyle bir kampanya sayesinde  bizim o küçük kardeşlerimize güzel bir armağan olur gönderdiğimiz kitaplar. Okumak her durumda insanı yükseltiyorsa, bizim de bu yükselişte merdiven basamağı olmamız imkansız değildir diye düşünüyorum.

Sizlerden de desteklerinizi bekliyorum. Burada her hangi bir menfaatimiz yok, kitap okumayı sizler gibi ben de seviyorum; ve konu kitap olunca bizim de bu anlamda bir katkımız olsun istedim.Olara yapacağımız kitap desteği, emdi çocuğumuza yapmış kadar makbule geçecektir. Bu anlamda da öğrencilerin ailelerden öğrenci çocuklardan da teşekkür alırken hayır dualarını da kazanmış olacağız.

Blogu olan arkadaşlarımız da, okumak, kitap ve kampanyayla ilgili yazı yazıp, kullandığımız kampanya anonsunu jipeg olarak sayfalarına girerek, destek olurlarsa, hepimiz bundan son derece mutlu olacağız. Kitap gönderecek dostlar, kitapları doğrudan doğruya okula gönderebilirler.  Elimden geldiğince; gönderdiğiniz kitapların gelmiş olduğunu görün diye; kitaplar geldikçe ben de  onların fotograflarını çekip blogumda yayımlayacağım.

Hepinize vereceğiniz destekten dolayı şimdiden teşekkür ederim...


Okulun Adresi:
Çınarcık İmam-Hatip Ortaokulu
Taşliman Mah.
Gazi Süleyman Cad. Eski PTT yolu
Çınarcık /YALOVA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar