SIKILDIM ARTIM DÜNYA - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

4 Ağustos 2012 Cumartesi

SIKILDIM ARTIM DÜNYA




Her daim güzelliğe, hiç yılmadan koşarken
Engellerle boğuşup, diz üstü sürünmekten
Her daim hoşgörüyle, tevazuyla yaşarken
Sıkıldım artık dünya, hep hakir görünmekten

Bal tutmuş başparmağı, çaresizce süzmekten
Düğümlenip kalmışken, düğümleri çözmekten
Hak sahili bulmuşken, tek başına yüzmekten
Sıkıldım artık dünya, zalimden korunmaktan

Herkese yetişirken, kendime geç kalmaktan
Bataklık kör kuyuya, merdivensiz dalmaktan
Tuttuğum her bir dalı, elde kalmış bulmaktan
Sıkıldım artık dünya, vebalden arınmaktan

Kendini mala mülke, satanları görmekten
Parayla adamlığa, yatanları görmekten
Senin için yaşayıp, batanları görmekten
Sıkıldım artık dünya, kötüye yaranmaktan

Seni hak etmeyenler, hep sefayı sürerken
Savunmasız mazlumun, defterini dürerken
Her türlü kötülüğü, hep üstüne kürerken
Sıkıldım artık dünya, örtüye bürünmekten

Feyzullah kırca
Akbaşlar Köyü / Dursunbey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar