''Mim'' Falan Değil Korkmayın! - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

8 Nisan 2012 Pazar

''Mim'' Falan Değil Korkmayın!

AMA Bildiğiniz Ebelendiniz arkadaşlar.Hazırlamış olduğum  ''Bu da ne ya hu!'' tarzı  sorularımı cevaplamadan şuradan şuraya kaçamazsınız, haberiniz ola !


1-Dinlemekten sıkılmadığınız 3 müzik parçası deyiverin bakalım bize de bilgi olsun uşaklar


2-Herkes muhakkak okumalı dediğiniz kitap var mi dur ?Var ise paylaşır misinuz?


3-Gezdiğiniz/gördüğünüz en güzel yer (şehir ,mekan,bina bile olabilir) hayden biraz düşünün de paylaşın bizimle he mi !


4-Öyle bir yemek adı söyleyin ki ağzımızın suyu aksın da görelim beyler bayanlar .


5-Dünyaya neden geldiğinizin asıl nedenini bilemezsiniz bilemeyiz ama var oluşunuzdaki en belirgin özellikleriniz ne ,örnek verir misinuz ?Aman ha kendinizi methediyor gibi algılanmasın yazdıklarınız polemiğe girmeyelum he mi!


6-Bunu yazmazsam çatlarum.Aslen nerelisinuz ve doğma büyüme nerelisunuz ve yine şu an nerede (şehir tabiii) yaşıyorsinuz?


7-Ve en geyik soruya sıra geldi.Hangi futbol takımını tutuyirsunuz?


8-Aklınıza ilk gelen blogger kimdur? (3 den fazla yazmayın cevabınızı yok sayarum bilesinuz)


9-Gerçi ''Sana ne ?'' diyeceksinuz ama yine de soracağum merak işte; Hobileriniz nelerdur ?


10-Bir de bunu da sorayım ki sorularım gıcıklığın zirvesine varsın. Anında Orta Okul/Lise yıllarına geri dönelim hep beraber.Hiç soramadığım için içimde kaldı bu soru hep inanun...Bir adaya düşseniz yanınızda götüreceğinuz 3 şey ne olur di ? Sordum ya için rahat ettu da! Gerçi dejavu oldu ama olsun onca soruyu cevaplayan bunu da cevaplar diye düşüneyrum :)


Pek Çok Önemli Notlar:


-1-İstediğiniz sorudan başlayabilirsiniz.Her soru 10 puandır aldığınız puanlar size pek bir şey kazandırmasa da okuyarak belki ben bir şeyler kazanabilirim diye siz yine de cevaplayın.


-2-Süre 30 dakikadır süre dolunca bir dakika bile fazladan beklemem çeker kağıdı alırım elinizden (pardon ya bunu okulda söylemeliydim değil mi?)


-3-Neyse işte eğlencelik bir yazı olduğu için eğlencelik de cevap verebilirsiniz rahat olun.Yazıyı gören herkes ebelendi haberiniz olsun cevap vermeden kaçan olursa Memati Baş'ı takarım peşinize haberiniz ola! (ünlem işareti de kullandım az biraz tırsın diye)


-4-Yazımı eleştirecek olan ve kelime doğrulamalarımı yapacak olanlara şimdiden söyleyeyim hiç yorulmayın/uğraşmayın ben eğlenmek için yazdım inanın bana bu soruların cevaplarını okulumuzun Türkçe öğretmenlerine göstermeyeceğim olurda(da ayrı okuyun) kelime/yazım hatası yapanlar olursa(benim gibi) onları da disipline vermeyeceğime söz veriyorum.İstediğiniz şivede cevaplayabilirsiniz soruları siz de..


-5-Tüm soruları cevaplamak zorunda değilsiniz istediğiniz kadar soru cevaplamak serbest;öyle de iyi bir öğretmenim görün işte...


-6-Kolay gelsin bakalım uşaklar...

8 yorum:

  1. benden başka sobelenen yok mu, yoksa milletin " hamili kart yakinimdir " i mi var anlamadım..Zira bunca tehdit, şantaj, kolaylık ve eğlenceye rağmen yorum yapılmamış...ilginç ve ürkünç bir durum..N'apalım, bunu siz istediniz, meydanı boş bırakmasaydınız diyor ve başlıyorum...
    1-Gesi Bağları (mümkünse Kubat'tan) Desert Rose. I Fel you
    2-Var var dilimin ucunda...hatta okurken "ahhh ne güzel bi film olur bu kitaptan dediydim de, sonradan o yönde çalışmalar olduğunda çok sevinmiştim..Bir Gün Tek Başına...Vedat Türkali'nin... Ama Oblomov'u da tavsiye edebilirim
    3-hımm bu çok zor soru be yav..Ama galiba sanırsam Muğla Akyaka diyeceğim...Süper bi yer...Ölmeden önce görülmesi gereken 3 yer varsa biri de aha buradır ( yalandan kim ölmüş :))
    4_Enginarlı pilav... ama ben yapınca. yok böyle bişey yaaa.hele tencere tepsiye ters çevrilince nar gibi kızarmış tavuk etlerinin altında pırtlayan dereotlu, limonlu pilav ve arada ağza gelince ımmmm dedirten enginarlar...(ağzınızın suyu akmıştır umarım)
    5-İsteyen benimle polemiğe girebilir bu konuda..hiç gocunmam.Ben dünyaya gelmesem bu kadar zeki, bu kadar güzel ve yakışıklı, bu kadar tatlı, gurur duyulası çocuklar nasıl doğardı ayol :))
    6-Aydınlıyım veİzmir' de yaşıyorum
    7-Futboldan kasıt hani bissürü dam yop peşinde koşuyo, top fileleri havalandırınca herkes bağırıyo kimi sevinçten, kimi küfürden ...o mu..şaka şaka...Çarşı herşeye karşı:))
    8-Ayça Şen..pek bi eğlenceli, rahat, doğal...
    9- bu aralar ne büyük hobim blog dolaşmak :)) arada eğlenceli sorular olursa cevaplamak
    10- çok şükür bitiyo, sonuna geldim..ha hayytttt yanıldınız efenim. bu soruyu es geçeceğim hem de sırf gıcıklık olsun , tahminleriniz alt üst olsun, borsa birbirine girsin diye.. gerçi bi gıcıklık bu kadar etkili olur mu bilmiyorum ama , çıkmadık canda umut vardır derler :))
    evettttt kaç aldım hocam ?? kağıdını ilk veren olduğumu da hesaba katıp, gıcıklığımı görmezden gelirsiniz umarım :))

    YanıtlaSil
  2. /kahvetelvesi,
    ilk puanı nickınden dolayı aldın zaten isimden torpillisin anlayacağın :)

    Cevapların çok hoş (hoş demek güzel demek tebessüm ettim demek sıkılmadan bir çırpı da okudum demek)

    Çok teşekkür ederim..Yemek tarifinde elimde peçeteyle okudum oyy oyyy o nasıl bir tarifti ayrıntılı hem de :)

    Caanım soruları es geçmediğin için yine yeniden teşekkür ederim sağolasın :)

    YanıtlaSil
  3. Ebelemişsiiin. De ben rötarlı cevap virsem olumu örtmenim :)

    YanıtlaSil
  4. ben eksi puan almaktan yanayım.. bahar üşengeçliğimden vaz geçmem olası değil not alacam diye.. kopya verecek adam da yok.. çalışmadım işte üfff yaa..

    YanıtlaSil
  5. korkmayın arkadaşlar zaten Memati Baş da meşgulmüş mimi cevaplamayanaların peşinize takılamazmış:)

    YanıtlaSil
  6. C1) Adele Someone Like you, Song Ji Eun Going Crazy ve Bigbang Haru Haru :)

    C2)John Verdon Aklından Bir Sayı Tut, Stephen King Kara Kule serisi, Olasılıksız Adam Fawer ve fazladan bir tane daha eklemeden edemedim Göçebe Stephenie meyer. Aslında Stephen King'in çoğu kitabı güzel ama en güzeli Kara Kule serisi :)

    C3)Gezdiğim en ilginç yer Damlataş Mağarası ama gezmek istediğim asıl yer çok gizemli 51.Bölge :P

    C4)Yaprak sarma ve ayran :)

    C5)Varlığımın asıl sebebi var olmam :P Şaka bir yana en belirgin özelliğim de canlı cansız herşeyin varlığına değer veririm.

    C6)Anne ve baba tarafından Andırınlıyım, doğumum Uşak ama şuan Manavgat'ta yaşıyorum.

    C7)Beşiktaş! :)

    C8)Lee Liwiu, Mydestiny, MadamPatapuff tabii bir de ben :)

    C9)Korece, Japonca, İngilizce derken çeşitli müzikleri dinlerim. Kitap yazarım. Resim yaparım. Filimkoliğimdir. Blogumla uğraşırım...

    C10)Müzik çalarım( elektrik yok derseniz ben onu hallederim su enerjisi rüzgar falan bol nasılsa) Bir yığın defter ve kalem (fırsattan istifade bol bol roman yazardım) isviçre çakısı :)

    Cevaplarım bunlar :))

    YanıtlaSil
  7. /sessizgemi,
    öncelikle teşekkürler..

    Bu kadar güzel cevap veren birini biz de izlemeye alırız müsadenizle:) Olurda yazmayı seviyorsunuz bilginiz de çoktur, biz de bilginizden tecrübelerinizden faydalanalım inş :)

    YanıtlaSil
  8. Ah teşekkür ederim :) Abartmayın canım benden çok şey biliyorsunuz üstelik blog dünyasında yeniyim :) Umarım blogumu seversiniz tekrar teşekkürler (:

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar