* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

230.üyeye Jagermeister!

Şaka lan tabi, jager çok para. Kutlama amaçlı  ben bi bira açtım, o kadar.
Bu yazıyı yazma kararımı tam bir haftadır 230 üye sayısında kalmamızla açıklıyorum.
Dikkat edersen kalmamız diyorum, gözlerini sağa sola kaçıranlar var, çok ayıp oluyor. Gelecez gidecez ki hareket olsun, heyecan gelsin di mi ama? Bugün bana, yarın sana.
Hiç arkadaşına anlatmayan, 'kanka gel şuna bak' demeyenler var belki de onları kınıyorum buradan.

Halbuki üşenme bi, gör sonucunu.Herkes sizi çok sevecek, bir anda ortam piçi, popülerite manyağı, kıvanç tatlıtuğ klonu falan olacaksınız, kızlar peşinizden ayrılmayacak. Yapanlar var evet, ve onlar muhteşem hayatlarını tamamen bu bloğun bereketine borçlular.

Herşey bir yana, 230 iyidir diyorum kendi kendime.
İyidir yani.
Kendi kendimi takip ettiğim günleri iyi hatırlıyorum çünkü.
Bir ara 30 olmuştu da bir bayram havası evde, allaaah.
O arada da 30'da takılmıştı gerçi. Giderim gelirim yok, bakarım ederim yok.
Karalar bağlayıp;  benim hiç kalabalıklı, bolluklu bloğum olamayacak, insanlar benim süperliğimden habersiz, komiklikler şakalar ziyan olacak diye düşünmüşümdür, üzülüp efkarlanıp içmişimdir geceler boyu.
Neyse ki bir atakla tekrar bloğa neşe gelince 100. kişide bir teşekkür yazısı çakmıştım hemen.

230'da ise performansımızdan gayet mutluyum aslında.
Gurur duyuyorum lan sizle.
Şaka maka seviyorum lan işte hepinizi.

Hem de geçen rüyamda 1000 kişi olmuşuz onu gördüm, böyle herkes bizde toplanmış, partiler, balonlar, konfetiler falan cümbüş var. nası içiyoruz ama pühüüü sünger gibi. 'yarasın aslanlağrımğa benim' diyorum bağarıyorum. sonra içeri odadan jackie chan geliyor,  'what da fak is goin on' falan diyor, yamuk yumuk ingilizcesi. bi de içmiş küp gibi, vurmuş tabi ufacık adama, küfelik olmuş. 'gel abim diyorum, şu tarafa geç otur, sana bir midye dolma açayım' diyorum. '500lük mü 750lik mi' diye soruyorum. yok yok diye eliyle işaret yapıyor, istemiyor. 'abim diyorum, sen dövüşçü adamsın, deniz mahsülü bu, can verir' diyorum. 'at 3, 5 tane mideni tutsun' falan. 'i dont want trabıl' diyor. ben de 'olur mu abicim al istersen tepsiyi ye, senden saklımız mı var' falan diyorum, koyuyorum tepsiyi kucağına. neyse sonra mutfağa gidiyorum falan, ev mahşer yeri zaten, bi yandan duvarlara bloğum yansımış. bir anda tak! 1001 oluyor üye sayısı. Bir coşku seli, bir mutluluk, çığlıklar içinde yakınımdakiler beni havaya kaldırıyorlar, 'lağn noluyor' diyecekken eller üzerinde salona geliyorum. Tam bir rock star havası falan fişman, küüt vuruyorum kafamı avizeye.
öyle uyandım işte.
ya.
çok acayip dimi.
1000 kişi olalım istiyorum ben.
parti yapıcam.
hatta 1000.'ye jackie chan'i veriyorum.
beleş.



Kapatmadan; 230. şanslı üye olan Mononoke'ye (nam'ı diğer hallucinations'a) sevgilerimi gönderiyorum. Kendisini sözlükten de bilirim. süper.
Yalnız bloğunda gezerken mouse'un ucunda bi yıldızlar çıkıyor, her yere takip ediyor falan, paranoyak eder öyle şeyler beni. habire ona kitleniyorum, sayfada fır fır dönüyorum.
dün ayık kafayla bi daha baktım, varlar gerçekten.
döndüm durdum yine.




Daha fazla süperlik için; http://sorbeniustana.blogspot.com


Reklamlar

Bizi de Okusana ;) × +