* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Oyun Kafası: World Of Warcraft


Wow oynuyorum. Kızlar 'o ne yhaa' deyip kapatmasın, erkekler de 'aa kız wowcu la' deyip kitlenmesin. evet rare bir durum farkındayım ama böyle. Hatta get over it.

Eskiden wow ya da online oyunlara ilgisizdim. Oyun bitirmek diye bişey vardı benim için. Hatta ‘oyuna her ay para mı ödenir, onelanöyle’ der dururdum. Kimi zaman üste çıkmak için oyuna saldırır, gerekirse tam bir çingene gibi bok atardım. Velhasıl sevgilimin '60lvl a kadar deneme olarak alalım beleş, sora bırakırız' yalanlarına kandım. Hatta şuan bu yalanların çobanlığını yapmaktayım. Zevkle.

Wowla ilgili düşüncelerim aslında o kadar garip ki. İlk lvl larda her yere yürüdüğümüz için uyuz olmuştum. Gerçi bi yandan da yollar mollar, role playing kafası yaşıyodum. Sonra questleri falan sevdim bi şekilde, karaktere ısındım, meslek kasmak hoşuma gitti. Ama eh diyodum, onlinelığını anlamıyodum çok. Millet 85 olunca başlıyo olay dedi, hadi bakalım dedim. Sonra işte bi şekilde Player vs. player denen olayı keşfettim, battle ground acayip eğlenceli gelmeye başladı. En son da bu achievement kafasına geçtim. Oyunun en süper şeyi achievementlar bence, bi de sea turtle denen mount. Hem suda gidiyo hem karada, ayı gibi kaplumbağa. Fishingle tutuyosun, ama baya rare mount, drop rate’i 0,02 mi ne, baya imkansız yani tutması. Satılmıyo da, ille tutucan. Ona kasıyorum hala, bi yandan bg, arena, daily maily geçiyo vakit. Ama şu wow da vakit geçirmeyi sevdiğim bi yer varsa, AH’dir kesin. Netlikle söyleyebilirim ki, auction house guru’su olmak üzereyim. Sürekli bişeyler satıyorum, gerçi hala anca 38k param var. Anlamıyorum millet bi mountlar satıyo trade’den , soruyorum, 600k dedi biri geçen.yuh amk ya, yuh yani, kim nası yapıyo şu paraları anlamadım valla. İnternetten mi alıyolar nedir?  Ben; anca portal satıyım, iki enchant falan 3 kuruş paraya, artmıyo tabi. Gerçi bu achievement kasarken yaptığım bi ‘second that emotion’ achisi var. 4 tane yemek yemen lazım, rare yemekler. Onların recipe’si düştü bana işte oynarken oynarken, yapıp satıyorum bu yemekleri. Bi gün trade’de ‘WTS (second that emotion) ACHIEVEMENT!!!’ diye bişey görürseniz o benim işte. 250g dan satıyorum, para da kazanıyorum, onla geçiniyorum zaten, hem de bi yıldır falan, wowun yarısı benden almıştır yani, o kadar. Blizzarda yazıcam, ‘Ben böyle bi işe giriştim, herkese bu achiyi satıcam. Bak bana sahip çıkın, adıma memleketler kurun’ falan diycem.

Ha bence en süper class mage, onu da belirteyim, hatta frost mage. Hem dps, hem dondurup uzuyo gidiyo, hem görünmez olabiliyo, engineerla nitro boots çakınca o açıkken de görünmez gezebiliyorum, hatta mirror image diye bişey var kusursuzluk, Portalı olmasının müthişliğine girmiyorum bile.

Bi de ‘noobs noobs’ diye bağıranlara ayar oluyorum. Biri o lafı etti mi, grup daha da dağılıyo, iyice bırakıyo resmen oynamayı, net yeniliyoruz. Zaten horde olarak %80’de yeniliyoruz. Horde işte, kötüler yani, normal hayatta ki nasıl bi insan horde seçer ki? Hep böyle ya geniş, böyle bi boku takmayan, dersleri falanda genelde boktan, hatta kimisi gerekirse her türlü ibneliğin peşinden koşan adam. Buyuz işte biz. Böylesi bir grupta dirlik düzen, grup çalışması olabilir mi? nadir. Çoğunluk bu horde’da çünkü. E grup oyunu oldu mu birleşmiyo işte herifler, kimse pas vermiyo yani anlatabiliyo muyum?  Bi oyun çıkmıyo ortaya. Mal gibi ya gider ortada takılır, ya tek tek gider kesilir, adamı kuzulamaz, spellsteal’a dokunmaz. Bu işte, ally öyle değil. Neyse onlara her boku düzgün yaptıkları için ayar oluyorum zaten, daha kötü onların. O yüzden ben ve benim gibi düzgün oyun oynayalım ama zibidiliğimizi de yapalım insanları hordedayız. Ve kaybediyoruz, ve uyuz oluyoruz ama bi grup insan var ki onları çok seviyorum, çok uyuz olmadıysak, direk bizi ayar etmediyse noobs bilmemne diye kenardan konuşmuyoruz. Çünkü daha beter oluyo;  hayır, biliyorum, bu sadece bir oyun değil, her ay para ödediğimiz bir sorumluluk, ama yine de kendimize hakim olsak ne süper. Bi de insanlar size portal açınca onlara para vermeye çekinmesek, tip versek en azından, onlar da insan. He bi de bilip bilmeden her bokun fiyatını düşürmesek AH’de. Ayar etmeyin olum adamı, orası bizim ekmek kapımız. Geçen gördüm, benim 250den sattığım yemekleri, 7g’da 10g’a koymuşsunuz. Hasta mısınız olum siz? Götümüz çıktı hepimizin onları düşürene kadar, sen de aylarca daily yaptın, ben de. Niye yapıyosun bunu? Niye rızkımla oynuyosun? Ver 100e 150ye sende kazan, ben de kazanayım. Win win win işte allahın cezası.

Böle ayar oluyorum bazen işte ama genel olarak iyiyim, param az, achi kasıyorum, Spinebreaker dayım, AH’lerin önünde takılıyorum, , portal- enchanting-cooking-engineering  ve ‘second that emotion’ satıyorum, beklerim.


Daha fazla süperlik için; http://sorbeniustana.blogspot.com/


Bizi de Okusana ;) × +