SEVDA DEDİĞİN ŞEY - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

23 Aralık 2011 Cuma

SEVDA DEDİĞİN ŞEY

 

Ben ki mecnun oldum, şirinsiz dağlarda
Şirin desen beni, ben şirini bilmez
Sevda dediğin şey, gör! bizi bağlar da
Git desen gitmiyor, gel desem gelmiyor

Kitaplarda sen varsın, gül yaprağı gülüm
Şarkılarda dinlerim, hey dili bülbülüm
Hasret dediğin şey, bize büyük zulüm
Bit desen bitmiyor, kal desem kalmıyor

Feryadım figandır, duymazsın çağrımı
Hasretine yandım, yaktın şu bağrımı
İki gözüm ağrır, duydun mu ağrımı
Yet desen yetmiyor, sal desem salmıyor

Her güzellik sende, sensiz yüzüm gülmez
Dilim seni okur, sen gözümü silmez
Öyle bir şey ki bu, sevda aman bilmez
Git desem gitmiyor, gel desem gelmiyor

Feyzullah Kırca
Akbaşlar Köyü / Dursunbey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar