BEN HELAL ETMİYORUM,YA SİZ! - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

27 Aralık 2011 Salı

BEN HELAL ETMİYORUM,YA SİZ!

milletvekillerimiz, kendilerine bir güzellik yapmışlar,hem maaşları artmış,hem emeklilik maaşlarını yükseklerden garanti altına almışlar.şu öyle yapmamış,bu öyle yapmamış durumuna girmek abesle iştigal.bu kararın meclisten çıkarılırken,bir Allah'ın tbmmdeki kulu,kalkıp da itiraz etmemiş.partizanlığı bir yana koyuyorum,yazılarıma genelde şöyle bir bakanlar,hükümet yandaşı olduğumu bilir.
hiç eğip bükmeyeceğim,milletvekillerinin maaşı hiç bir zaman bana batmamıştır.türkiye deki partiler yasası doğrultusunda seçilen milletvekillerinin çoğunun gelir düzeyi zaten milletvekili olmadan da iyiydi. yoksa vekil seçilebilecek harcamaları yapma şansları yok.sıradan bir vatandaşın milletvekili olabilme yüzdesini sizler de biliyorsunuz.maaşları bana batmıyor, çünkü; bir yaşam standartları olması gerektiğine inanıyorum(geleni-gideni ağırlaması,seçim bölgeleri ile ilgili gitmeler-gelmeler vs.burası daha da şişirilebilir).bu yazdıklarım hiç bir partiyi gözetmeksizin düşündüklerim.buradan bir yığın çıkarım yapılabilinir.ör:"lan milletin kendisi kaç paraya çalışıyor,milletin vekili kaç para alıyor!" gibi.benim takıntım,emekli olduklarında alacakları maaşlarda.4-5 yıl vekillik yap,ölene kadar,türkiye standartlarının çok üzerinde ye-iç-yat.
ben emekliliğe hak kazanmış(ki normal gününden fazla ödeme yapmış ) biri olarak,yaşımın dolmasını bekliyorum.yani bana hak ettiğim emekli maaşım hala verilmiş değil.buradan şu çıkmasın"bizimkini de verin,siz de emeklilik maaşlarınızı istediğiniz rakama getirin".yok böyle bir şey.siz emeklilik için düşündüğünüz ballı maaşlarınızdan tamamen vazgeçin,bize ödeyemediğiniz emekli maaşlarını ödemeye başlayın,diyorum.hani halk arasında bir laf var ya "....bize gelince yarabbi şükür!" . sayın milletvekillerimiz(!) sizleri,vicdanınızla bu kez yüzleşmeye davet ediyorum.ÖNCE MİLLET,SONRA VEKİL. 6000 gün için ödediğim ssk primlerinin karşılığı olarak,ben emeklilik için yaşımı beklemek istemiyor,benim gibi bir çok emeklinin maaşlarının artık bağlanmasını istiyorum.benim gibi bir yığın emeklinin ahından kurtulamazsınız,eğer bir nebze(en azından oy olarak)üzerinizde hakkım varsa helal de etmem(kul hakkından korkanlara)bu blogda yazdığımı kopyala/yapıştır ile maile dönüştürüp tbmm başkanlığına da atacağım(size de ulaşır sayın vekillerim(!))meclis çatısı altındaki her vekil-vekilim olmadığına inandıklarım da bu kez üzerine alınsın-
sizin de bu ara söyleyeceğiniz şeyler varsa,sarılın klavyelere.ok yaydan çıkmış,emeklilik doğrultusunda gidiyor,okun önüne geçip gerçekten yararlanması gereken emeklilere saplanmasını sağlayalım(pozitif anlamda yorumlansın lütfen).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar