HONDULAR KÖYÜNDE BAYRAM SEVİNCİ - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

4 Kasım 2011 Cuma

HONDULAR KÖYÜNDE BAYRAM SEVİNCİ

Geçtiğimiz günlerde hortum afetine uğrayan Balıkesir’in Dursunbey ilçesine bağlı Hondular köyünde yaşayan ve hortum afetinden etkilenen hondular ilköğretim okulu öğrencilerine yönelik olarak  sitemiz “birmilyonkalem.com” tarafından organize edilen kıyafet yardımları yapıldı.

Değerli editör, yazar ve gönül dostlarımızın katkılarıyla Dursunbey ilçe milli eğitim müdürlüğüne gönderdiğimiz yardımlar 3 Kasım 2011 Perşembe günü Hondular İlköğretim Okulunda dağıtıldı. Bayram öncesi verilen hediyeler öğrencilerimizin mutluluğuna yol açtı.

Ülkemizin bir başka köşesinde daha çocuk gülümsemelerine katkılarınızdan dolayı bizzat yardımda bulunan siz değerli dostlarımıza, duyurularımızın yardımseverlere ulaşmasını sağlayan kıymetli editörlerimize, Dursunbey kaymakamlığı ve ilçe milli eğitim müdürlüğü ile “dursunbey.com web sitesi”ne teşekkür ederiz.










3 yorum:

  1. Gözlerim doldu resmen.
    Katkısı olan herkese tarar teşekkür ediyorum.
    Ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  2. Canlarım benim, güle oynaya kullansınlar umarım.

    YanıtlaSil
  3. 1MK Ailesi içinde yer almak çok güzel. Bu kampanyada canla başla çalışan tüm editörlere özellikle Özlem, Efsa ve Aynur'a çok teşekkür ediyorum. Ve elbette Erkan Bal'a... Nice güzellikleri birlikte paylaşmak umuduyla.

    1MK Editörü Uzağa Giden Kadın

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar