esir takası - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

18 Ekim 2011 Salı

esir takası



bugün israilli asker ile filistinli tutuklu/esirlerin takası tüm internet medyasını işgal etmişti.ön plana çıkarılan israilli esir askerdi.gözümüze tutulan haberlerin merkezine israilli askerin bir hayatı olduğuydu.halbuki diğer tarafta takası diğer ayağındaki 1000 küsür filistinli adetsel olarak bir sayıyı ifade etmekten öteye geçmemiş.bu insanları değerlendirmek için 1000 tane insanı tek tek ele almanın hiç bir anlamı yok çünkü.filistinli işte.militan belki de terörist.yok yok terörist.ülkelerini işgal eden israile karşı direnen,savaşan teröristler.tıpkı,kurtuluş savaşında ülkesini işgal eden ülkelere karşı savaş veren kuva-i milliye erleri gibi.tıpkı onlar gibi hiç bir farkları yok.bunu da ben birilerinin gözüne sokmuş olayım...

4 yorum:

  1. Şimdi bekara karı boşamak kolay kavlinden bir yorum yapacağım;

    Ben olsam bir yönetici olarak o takası asla kabul etmezdim. Bunun yerine hapisteki en "güçsüz", kendi davama hiç hizmet etmemiş birini takas sebebi sayardım.

    Hatta ben takas edilenlerden biri olsam o hapishaneden çıkmamayı tercih ederdim.

    Küstahlıkları burada bile tüm dünyanın yüzüne vuruluyor: Benim bir insanım sizin bininize bedel. Her şeyde olduğu gibi "insanlık"da bile küstahlar.

    Bugün için bunlar acı ama gün her zaman döner, devran da...

    YanıtlaSil
  2. 1000 tane baş tacı insan..Dünya'nın umurumda olmasa da bizim için dünya kadar değerli insanlar..Onlar zulme karşı direnen mücahitler...Onlar refah içinde ahkam kesmeyen canıyla mücade eden insan...Dünyanın umrumda olmasa bile bizim için CANlar...

    YanıtlaSil
  3. o haberler altına yazılmış yorumları okusanız,tiksinirsiniz."filistin sevdalıları,en azılı militanların türkiye'ye gönderileceği için ne diyecek?" diye ti'ye almaya çalışanlar falan.iğrençlik.benim,bizim gibi yorum yazanların yorumları da yazılmadığı,itlerin birbirlerini ağırladığı bir alan.

    YanıtlaSil
  4. dönecek o devran da erkan bey, dönecek.geçmişlerini çabuk unuttular.geçmişlerini ......

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar