ispark mı değnekçi mi?

geçen hafta cuma günü eminönü-küçükpazar arası bir yol kenarı parkına araç parkettik.2,5 saat sonra geri geldik,ispark görevlisine "kaç para borcumuz" diye sordum . aldığım cevapla verdiğim tepki aynen şöyle oldu "13,5 " "oha!!!"
verdiğim tepki bana yetersiz geldi."silsile yolu ile üstünüze söyleyin,o üstüne söyler,o bir üstüne belki-müşteri ; ispark mısınız? mafyamısınız?-diye soruyor."abi haklısın" demek ki, birileri yediği boku biliyor.elimde makbuz öyle kalakaldım.eskiden değnekçiler "at abi bi sakal"derdi,sakal attın,attın, Allah a emanet,arabanı kollarlardı veya boş bulduğun yere sen bırakırdın,yürürdün.o an resmen belediye eliyle soygun yapıldığına şahit oldum.2,5 saatlik park parası 13,5 tl.yuh,oha,hırsızlar,Allah tan bulun,utanın,vs,vs,vs........
geçen hafta cuma günü eminönü-küçükpazar arası bir yol kenarı parkına araç parkettik.2,5 saat sonra geri geldik,ispark görevlisine "kaç para borcumuz" diye sordum . aldığım cevapla verdiğim tepki aynen şöyle oldu "13,5 " "oha!!!"
verdiğim tepki bana yetersiz geldi."silsile yolu ile üstünüze söyleyin,o üstüne söyler,o bir üstüne belki-müşteri ; ispark mısınız? mafyamısınız?-diye soruyor."abi haklısın" demek ki, birileri yediği boku biliyor.elimde makbuz öyle kalakaldım.eskiden değnekçiler "at abi bi sakal"derdi,sakal attın,attın, Allah a emanet,arabanı kollarlardı veya boş bulduğun yere sen bırakırdın,yürürdün.o an resmen belediye eliyle soygun yapıldığına şahit oldum.2,5 saatlik park parası 13,5 tl.yuh,oha,hırsızlar,Allah tan bulun,utanın,vs,vs,vs........

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.