Hayırlı Bayramlar... - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

27 Ağustos 2011 Cumartesi

Hayırlı Bayramlar...


Bu yazıyı okuyan herkese benden bir gül..

Bayram değil seyran değil Pabuç bu postu neden girdi diyenlere..!
Memleketin her yanından gelmiş keçiler tepemde bir hafta geçirdim 
(geçirdim dediğime bakmayın daha geçen de bir şey yok ,keçiler fena sevdi benim tepemin tasını)
Bu durumdan kurtulmaya çalıştıkça bir garip mahluk oldum.Ben de bir karar verdim ''En iyisi Bayramı erken getireyim'' dedim..Tuttuğum gibi elinden bu güne kadar çekiştirdim kendisini..Ki bana her gün Bayram olsun..Oldu da..! Artık bana her gün bayram...
Dostları bilmem de düşmanlar da artık bu durumda bayram edebilir ...
Kimlere her gün bayram olur(!) bir zahmet araştırın sevgili okuyucu...

Yarından itibaren kısa bir yolculuk görünüyor bana..
Malum akrabalarınızdan uzak diyarlarda yaşıyorsanız Bayramlarda ve tatillerde bavulunuzu hazırlayıp yollara çıkmak zorundasınızdır..
Biraz zor gibi görünse de ucunda dostlar/canlar olduğu için katlanıyorsunuz zorluklara..Bayramlarda ve tatillerde yanına gidip huzur bulabileceğiniz ailenizin/akrabalarınızın ve dostlarınızın olması büyük nimet..
Rabbim eksikliklerini vermesin...

Hazır hepimiz buradayken Bayram yazımı gireyim bayramlaşayım sizlerle de.
Yarından itibaren kimse kalmaz buralarda...9 günlük tatile çıkanı var, öğrencisi var,misafiri gelecek olanlar var ..var da var..
Şimdiden bayramlaşalım dostlar..

Hepimiz için hayırlı, bereketli ve mutlu ve yeni umutların yüreklere atıldığı bir Bayram olsun ...Sevgi yakanızı hiç bırakmasın huzur da yanınızdan ayrılmasın inşaAllah...
Görüşmek temennisiyle...

Bu Fakire de dua etmeyi unutmayın emi :)

1 yorum:

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar