Banner

YOLLARA DÜŞTÜM (Gülce-Buluşma)

Bendeki yolculuk yaren bulmaya

Sevgi ve dostluğa koşan olmaya
Çağlayan benliğim gönle dolmaya
Bak işte yeniden yollara düştüm

Varırız sonunda mutlak limana
Yol başında gelsin benlik imana
Aldanmak ne kötü fani zamana
ben ki, insanoğlu fallara düştüm

Bu yolda dolarım, salih ameller
Varsın deli desin, gülsünler keller
Varsın anlamasın, düşümü eller
Gerici diyende, dillere düştüm

Oysa ben, gün batarken
Ufkun halini gördüm mü?
Hep hayatın sonuna
Bir adım daha, bir gün daha,
Bir gün daha yaklaştığım
Gelir aklıma,
Ve irkilirim,
Kekse sahiden bir kez daha
Ve son kez silkinebilsem
Uyuyan, tüm yanlarımdan uyanıp
Sıyrılabilsem

Umarım başarırım
Bir gün batımından önce...
Umarım başarırım
Bir son uykuya yatımımdan önce
Yoksa sonum harap, mizan bilirim
Hak rızası olsun, benim gelirim
Bunu bilsem ne de, rahat ölürüm
Ömür dedim koştum, yıllara düştüm

Düşündüğüm neydi, neydi isteğim
Nefsim peşimdeydi oldu kösteğim
İmandan gelmeydi her an desteğim
Bigane kaldım da, hallere düştüm

Feyzullah Kırca
Akbaşlar Köyü / Dursunbey

Yorum Gönder

0 Yorumlar