* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Yazıyorum da Noluyo-92

*Bu yazı Başbakanlık Küçükleri Muzır Neşriyattan Koruma Kurulu tarafından muzır içerikler bulunduğu için 18 yaşından küçüklerin okuması sakıncalı bulunmuştur. Yazıyı okumadan önce meyil adresime birer kimlik fotokopisi yollamanız, benim de böylece yaşınızı teyit etmem gerekli.

*Acaba bu kurulda kimler çalışıyor. Düşünsenize kız istemeye gisiyorsunuz, oğlunuz ne iş yapıyor diye babanıza soruyorlar, babanız da ‘’Oğlum Başbakanlık Küçükleri Muzır Neşriyattan Koruma Kurulu’nda muzır içerikleri tespit ediyor’’ diyor. Size kız verirler mi sanıyorsunuz ? Neşriyat ne lan ?

*Bu arada yine ben.

*Bu yıl ki Aziz Nesin’i anma tarihi 12 Haziran. Yani yarın. Aziz Nesin haklıymış beyler kalıbını dolaplardan çıkarma vakti yaklaşıyor.

İşte o adamın purofil fotosu
*Yaptığım gözlemsel sonuçlar neticesinde bir fotoğraf çekilimi sonucu makineye koşarak ‘’Ağğğbi nassı çığğkmışız’’ diye giden adam fotoğraflarda en tipsiz çıkan adamdır. Bi umut bu sefer iyi çıkmışımdır diye koşarak gidiyor, ama hep hayal kırıklığı, hep hayal kırıklığı. Yazık bu adama.  Ayrıca bu adam ‘’olum koymayın bunu feyizbuka falan’’ diye de yalvaran adamdır.

*Feyizbuk olmasa bu kadar çekilen foto ne olacaktı acaba merak ediyorum. Feyizbuk sayesinden milyonlarca Kıbrıs adası büyüklüğünde fotoğraf denize dökülmekten kurtuluyor.

*-Haydi fotoğraf çekinek, feyizbuğa koyarız. Bir vatandaş.

*Son  Akİcraat: helalporno.com

*İzviçe çakısı olan bilim adamlarının yaptığı araştırıma göre, bilim adamları gereksiz araştırmalara ayırdıkları vakitleri ders çalışmaya ayırsalarmış şimdiye bilim adamı olurlarmış. Hasstir. Bu araştırmada bir terslik var sanırım.

*Buradan yetkililere sesleniyorum. Eski filmlerde açık sahneleri kaldırın. Nolur yapın bunu. İzliyorsun 1980 yapımı bir film, orada cıbıldağ bir abla. İlk başta unutuyorsun bunun 1980 yapımı bir film olduğunu ve sende bir  hareketlenme oluyor. Sonra birden aklına geliyor filmin yapım yılı, o cıbıldağ ablanın şimdiki hali geliyor aklına, veya o abla ölmüş oluyor, o hareketlenme sana pişmanlık olarak geri dönüyor. Nice arkadaşımı kaybettim ben bu hareketlenme-pişmanlık kargaşasında. Lütfen yetkililer, olmadı Başbakanlık Küçükleri Muzır Neşriyattan Koruma Kurulu, biz de küçük sayılırız, sen halledersin be Başbakanlık Küçükleri Muzır Neşriyattan Koruma Kurulu.

*’’Arabada Bebek var’’ yazısı neden arabanın arkasına yapıştrılır hâlâ  çözemedim ben. ‘’Bak arkadaşım, bu arabada bebek var, daha büyüyecek, kuş ötüyo mu lan sorusuna maruz kalacak,  yakışıklı bir kız/delikanlı olacak, okuyup adam olacak, falan filan. Yazık değil mi bu bebeke he ? Sen bize değil de şu öndeki araça çarp be gözünü seveyim.’’ mesajı mı içeriyor ne.

Rıza Baba
*Arka Sokaklar da Serdar Ortaç şarkıları gibidir. Hiç Serdar Ortaç şarkısı dinlememiş olsanız bile, en az 1-2 şarkısını ezbere bilirsiniz. Hiç Arka Sokaklar izlememiş olsanız bile en azından Rıza Baba’yı tanırsınız.

*Bu Bülent Başgan’ın bahsttiği 15-20 pornocudan biri bensem, geriye kalan 14-19 pornocu kim merak ediyorum. Onlarla tanışmak istiyorum.

*Aklıma seçimlerle ilgili yapacak çeşit çeşit şakalar, komiklikler, eğlenceler geldi ama şansıma tam da seçim yasağına denk geldi bu yazı. Tüh. Neysem, kısmet değil imiş.

*O zaman ben kaçtım. Haftaya da gelirim işşallah.

*Dı end.


Ayizbörk Formsiğprink: http://www.formspring.me/aysberg


Not: Ulan yazı kısa olmuş, okuyunca farkettim, bileydim daha uzun yazardım. Sevgilerimle. Ben.

Bizi de Okusana ;) × +