...ve Sana Döndüm - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

23 Mayıs 2011 Pazartesi

...ve Sana Döndüm

Nasıl bir kitap ismidir bu?
Otur düşün, tart ve tefekküre dal...
Kitap elime ulaştığında içeriğini incelemeden önce kapağı ve ismi üzerine düşündüm biraz... Bu kitapla ben neye döneceğim?.. 
Sevgili blog kardeşim Pabuç'un hediyesi bana, eyvAllah! Cezakellâhû Hayran! Çok mutlu oldum kardeşim, özellikle bu güzel seçim için çok çok teşekkür ederim :)

Yoğun bir tempoda olmama rağmen merakım ve kitabın sayfa sayısının azlığıyla birlikte okumaya yeltendim ve bir günde bitirdim neticede. İnsanın nefsi ve Rabbi'yle olan samimi muhabbetini dile getiriyor yazar. Okuyan herkes özünden birşeyler bulacaktır diye düşünüyorum ve mutlaka herkesin okumasını istiyorum. Bu tarz kitapları karşıma çıkardığı ve yeniden yeniden iman tazeleme fırsatı sunduğu için hamdolsun alemlerin Rabbine! Ve kardeşim Pabuç'a teşekkürler böyle kıymetli bir kitabı bana hediye ettiği için. :)

Kitaptan birkaç alıntı yapayım sizler için;


* Demek ki Kâinattaki her zerrede her an senin; yaratışın ve yaşatışın var, kudretin, koruman, bilgin, hikmetin, görmen ve işitmen var.

* Senden Ahmed'den, Mehmed'den bahseder gibi bahsettim. Hatta hiç kimseye yapmazken, senin adını ağzıma "Allah'ın dağı, Allah'ın öküzü..." şeklinde aldığım bile oldu.

* Her yerde tek geçerli kart seninle dostluk kartı ve tek geçerli para senin rızan için yaptığım ameller olacak.

* Müslümanlığın, yani Allah'a teslimiyetin en önemli delili namazdır.

*Allah namaz kılmayana hepsinden fazla gazap eder ve o, Müslüman olduğu iddiasında hepsinden daha yalancıdır.

*Put; Allah'tan çok veya O'nun kadar sevilen*, Allah'ın gazabına rağmen tercih edilen, O'nun için feda edilmeyen herşeydir. Paradır, mevkidir, toplumdur, modadır, nefsî arzu ve isteklerdir.**

*Tanrıtanımazlık(Ateistlik) iki çeşittir. Biri Allah'ın varlığını tanımamak, onu yok saymak. Diğeri ise Allah'ın insanların hayatına karışmasını tanımamak ve reddetmektir.


*Bakara:165
**Furkan:43,Casiye:23

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar