Banner

Genelde Unutuyorum... Ama Bunu Ben İstedim :)

Bu mimi arkadaşıma zorla beni de yazına ekle diyerekten zoraki yoldan elde etmiş bulunmaktayım. 
Beni kırmayıp gönderen arkadaşım blogda İŞTE BURDA!
Birinci soru:  En sevdiğin üç görsel denmiş,  
İlki National Geographic'ten... Bana yalnızlığımı hatırlatıyor... İçimi burkuyor bu.


İkinci görsel çok sevdiğim bir filmden. Hangi film mi? Görsele bakın:


Üçüncü görsel ise bu aralar beni deli manyak benzettikleri bir film yıldızının Noomi Rapace:


İkinci soru: En sevdiğin üç ses; şöyle diyebilirim kuş cıvıltısı, sinek vızıltısı, kedi miyavlaması...

Üçüncü soru: En sevdiğin üç tat; Baklava, börek, mantı :D

Dördüncü soru: En sevdiğin üç koku; Klorak, sarımsak, soğan.

Beşinci soru: En sevdiğin üç his; Tutku, korku, hiçlik.

Bu mim burada bitti. İkinci bir mim daha varmış ona da bakalım bakalım neler neler varmış.

Size armağan edilen, çok sevip aldığınız, değer yüklediğiniz ya da birini hatırlatan peluş-maskot oyuncağınız var mı? 
Varsa hikayesini anlatıp mim olarak yazabilir misiniz? Herhangi bir manevi değeri yüksek sevdiğiniz bir eşyanız da olabilir.

Bundan yaklaşık iki sene önce doğum günümde (ki o sene kimse hatırlamamıştı tek bir kişi harici) öğlene doğru kapı çaldı. Karşımda postacı, elinde de ufak bir korumalı zarf vardı. İlk başta babama kredi kartı falan yolladıklarını düşündüm, üzerime hiç alınmadım.
Neyse postacı benim adımı söyleyince bir an kal geldi sonra toparlandım. Zarfı aldım, postacıya teşekkür ettim kapıyı kapattım.
Bir merakla yırta yırta zarfı açtım. İçinden çok güzel bir anahtarlık ve çok güzel bir kartpostal çıktı...
Doğum günümü en yakınımdakiler bile hatırlamamışken, taa Malezya'daki eski bir mektup arkadaşım hatırlamıştı.
Orda elimde o yırtık pırtık zarfla ve o anahtarlıkla ne kadar ağladığımı hala tam olarak bilmiyorum. Ama gözlerim lokma lokma kızarmıştı. Bundan şu sonucu çıkarabilirim baya baya hönküre hönküre ağlamışım yani...
Anahtarlığımı paylaşayım sizle :)
Hala en yakınımdan ayırmıyorum. Çok kıymetli benim için. 
Mutsuz olduğum zamanlarda ona bakıp beni de hatırlayan birileri oluyor diyorum.




Yorum Gönder

0 Yorumlar