* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Yazıyorum da Noluyo-90

ı*Yine ben.

*Şu hayattaki en zor durum 5 kuruş para üstü almanız gereken durumlardır. Mis gibi yapmışsınızdır alışınızı, veriş kısmına gelmiştir olay. Parayı uzatmışsınızdır, ama o da ne  ? Para üstü olarak 5 kuruş almanız gerek. Şimdi almasanız, ben 5 kuruşa tenezzül etmem deseniz, karşınızdaki, ‘’ibineye bak 5 kuruş diye almıyor 25 kuruş olsa görürdüm ben seni’’ diyor. Şimdi alsanız karşınızdaki ‘’İbineye bak sanki 5 kuruşla fakir olacak’’ diyor. Belki de karşımdaki adam çok iyi bir adam, belki de demiyor bunları. Karşımdaki adam, hayatımı karartın lan ibine.

*Pazartesi sendromundan kurtulmanın yolunu buldum. Haftanın günlerini kafama göre diziyorum ve her haftanın başı başka bir gün oluyor. Mesela geçen haftaya cumartesi sendromuyla başladım. Biraz salakça oldu amma ossun. Mesela bugün de Salı. Ne o öyle, biri çıkmış haftanın günleri şu şekilde olacak demiş, biz de koyun gibi me, pardon he demişiz. Hem böyle daha iyi, mesela haftaya hangi günle başlayacağımı kendime söylemiyorum bazen, süprüz oluyor. Sendrom falan kalmıyor insanda.

*Bir bilgeye sormuşlar, gerçek sevgi ne diye, ‘’Abi seviyorsan git konuş bence’’ demiş.

*Şöför makamının oradaki kapıyı kapatma duşuna basıp, kapı kapanmadan otobüsten inmeye çalışan İett şöförünün yaşadığı adrenalin, köpekbalıklarıyla dolu bir okyanusta sörf yapmanın verdiği adrenaline bin basar.

*Misal, şimdi örnek verecek olursam, burada bir şey yazmak için aklıma biri konuşurken bir şey geliyor ve yazıyorum mesela.  Bazen da bu bir şey konuşan benim arkadaşım oluyor ve yazımı da okuyor ve sonra bana gelip ‘’ Aşk olsun, beni yazmışsın’’ diyo. O zaman ne diyeceğimi bilemiyorum.

*Hangi birimizin, şehrin bu yakasında yaşarken karşı dediğimiz yere gittiğimizde, şehrin o yakasında yaşayın birinin de bizim yaşadığımız yakaya karşı dediği an beyinsel hücrelerimizde bir duraksama olmadı he ?

*O an olmasa bile yukarıdaki cümleyi okuduktan sonra kesin olacak. Nassı bir cümle kurdum lan ben ?

*İlkokul alert espirisi: O şimdi askere gidecekti ama bempe teskere almış. Ehe ehe.

*Şu dünyada en karaktersiz şey ne diye sorsan, hiç düşünmem, pek düşünmem ben çünkü, su derim. Yok şu kadar yüksekten atlarsan beton etkisi yapar, yok denizlerdeki su gökyüzünün rengini alır, bilmem ne.  Hep bir taklit, hep bir özentlik içinde bu su. İnsan H2O’luğundan utanır be !

*Herkes beni hastayım sanıyor, Fas’tayım kimse bilmiyor.

*Tivitırda az ünlü olup da başka bir az ünlüyü followlayanın dramı Stv’deki hiçbir yapımda yok bence. İkinizde az ünlüsünüz ama sen onu tanıdığın için o senden bir basamak daha ünlü oluyor. Sen git onu followla, belki beni tanıyordur umuduyla bekle ama yok follow falan. Çok yazık.

*Tivitırda ünlülük testi: Hava bugün çok soğuk yaz, 100+ RT alırsan bil ki acayip ünlüsün, baktın kimse takmıyor, bildiğin sıradan vatandaşsın. Git vergini falan öde hemen bence.

* O zaman bu haftalık da Dı End.


Bizi de Okusana ;) × +