* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[1mk] gdo'lu erkek dna'sıyla oynanmış erkek ve türevleri...

Nedense ilişkiden anladığımız şey adam bize yapışık olsun. Normalin çok üstünde anlayışlı olsun tuvalete bile birlikte gidelim biz çişimizi yaparken oda kapının önünde bize aşkım senin çişini bile severim ben yaaa! Prensesime bak nasılda çiş yaparmış gibisinden laflar etsin. Sabah günaydınla başlayıp
-ayşe manikürcüsünü değiştirmiş
-kırmızı pantolon nihali kısa gösteriyo
-ay reglim gecikiyo gibi oldu
-yaaaa istediğim renkte babet bulamadım
-ojem çıktı tırnağım kırıldı
Gibi dakika başı yazdığımız mesajlara anlam yüklü cevaplar atsın. Zırt pırt arayıp beni ne kadar seviyosaaan dediğimizde toplantıyı falan bırakıp bize çokçokçokçokçok ama çooaaaaakkk diyebilsin. 1500tl lik çantayı alırken elleri titremesin. Annesi bizi sevsin oğluşu annesini sevmesin… Listem uzar gider
Ama nerde bulcaz böle adamı? İşte bulamıyosak normalinden Böle iki de bir höt zöt eden sürükleyerek tuvalete götürdüğümüzde tuvaletin kapısında- senin de ikide bir çişin geliyo bundan sonra su içtiğini görürsem teaaa- gibi homurdanan sabah günaydın diye mesaj attığımızda akşama doğru –ne yicez akşama lahmacun sardırayım mı- diye cevap atan.
1500tllik çantanın kapalı çarşıdan 30tl ye aynısı bulan onu bile alırken –bin tane çantan var- diye bır bır konuşan beni ne kadar seviyosun diye sorunca – töbe töbe- deyip telefonu cat diye kapatan bi adam kafalıycaz sonra sonrası kolay.nasıl olsa biz onu değiştiririz dimi hanımlar?
Şu dünyada ben bunla bi çıkayım 2 günde bunu muma çeviririm demeyen adamı olduğu gibi kabul eden kaç kadın var ? cok düşünmeye gerk yok çünkü öyle bir kadın yok.illa değiştiricez
1) ay bu çok kıskanç!
1. hafta:
E:ne bu senin kıçın başın gözüküyo bi daha o düşük bel pantolon giyilmiycek okadar!
K:Ayyy hihihihi giymem tabi yaaa ay nasılda kızarmış nasılda kıskanırmış sevgilisini
2. hafta :
E:kime diyorum ben o pantolunu bi daha giy bak ne oluyo
K:Ama sevgilim yaa ben bunun içine bi çıt çıtlı badi giyiveririm olur biter küserim ama
3. hafata:
E:o pantolonu çıkar yoksa kapıdan bi adım dışarı atamazsın
K:Eeeee sıktın ama herkes sen mi Abaza gibi benim 2 parmak belime baksın. Bak bakalım çıkıyomuyum çıkmıyomuyum. Bi daha konusu olsun bu pantolonun yemin ederim çırılçıplak soyunur okula öyle giderim. Yetti ama aaa
4.hafta
E:panto….
K:Bi bakışı yeter adam pısar konu kapanır.
5. hafta
KADIN:ay arya bu adam beni zerre kadar kıskanmıyo yaaaa sevmiyo artık beni çıplak çıksam fark etmicek dün bi bluz giydim bütün memelerim dışarıda bekledim bakalım ne dicek diye ne yaptı dersin çok yakışmış dedi inanabiliyor musun? Olmucak böle ben ayrılcam bundan.
2)kız arkadaşlarımla iyi geçin yoksa beni unut!
1.hafta
K:bak kızlar küsüyolar sevgilim yaaa bi merhaba desen bari
E:o kadar karının arasında işim ne?
2.hafta
K:yabanimisin sen kızları görünce kaçıyon insan ol azıcık
E:off ne anlıcam ben karı kız muhabbetinden sevgilim?
3.hafta
K:bak bakalım senin arkadaşların bi daha bu eve girebiliyo mu?bende kapıdan kovmazsam banada  X demesinler. Sende selam vermede akşama tuta tuta koşarsın peşimden
E: kızlar naber yaa? X neden arkadaşların gelince beni hemen dışarı kovalıyosun.bak böyle ayak üstü olmadı bi akşam dışarı çıkalım.
4.hafta
Kadın : arya vallahi bunun benim arkadaşlarımdan birinde gözü var. kızlar eve geldimi adam ev kuşu oluyo resmen kızların kıçının dibinden ayrılmıyo bi şirinlikler bi kendinden geçmeler yapamıcam ben böyle ayrılcam bundan.
3) ay kazık gibi durmasana!
1.hafta
K: aşşkııım piste çıkıp azcık oynayalım
E: kıçın başın ayrı oyncak her kez sana bakcak. Beni katil etme otur yerinde
2.hafta
K:yaaa oynucam ben yaaa
Erkek piste çıkar kız oynar erkek kazık gibi dikilir etrafı kontrol eder
3.hafta
K: of kazık gibi duruyosun bizi rezil ediyosun. Bak neslihanın sevgilisi nasıl cool dans ediyo.
Yurdum erkeği oyunu halay başı olmaktan ibaret sanar tek bildiği figür çökertmede estir. Ritim duygusu sıfırdır ama eli mahkum manitaya cool olmak için yardırır.zannımca aphaçiler ve popingçiiler böle hatunların yan ürünüdür.
O gecenin sabahında
Kadın: böööööüüüü arya bu adam resmen gay pistte bi kıvırışı varki görmen lazım o gerdan kırmalar o kıç başa atmalar… Tütütütü evlerden ırak ayrılcam ben bundan gelir zaten nerde kırık var beni bulur. Böhhüüüü bu adam gay'imsi yaaaa. yok yapamıcam ben bundan ayrılcam

Yok, bunları yapamıyosanız bende kapasıte yok diyasanız o zaman
3 derenin suyu 1 kurbağa bacağı sevdiğiniz erkeğin atletinden bir parca sol ayak tırnağından kesilmiş bir şeytantırnağı bir tutam saç teli ve bir canlı kediyi kaynatıp suyunda yıkanıyorsunuz. Arya kız dediydi dersiniz.

Muhtelif yerlerinizden öptüm hepinizi:)


--
3/07/2011 12:47:00 PM tarihinde arya in neverland tarafından 1mk adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +