Yazıyorum da Noluyo-83

*Yine ben.

*Şu Tırtlar Vadisi Filistin’in afişinde Polat ağbimiz, ufaktan Scarface’deki Al Pacino ağabeymize sanki selam çakmış gibi. Ne zaman o afişi görsem Scarface geliyo aklıma birdenbire.

*Hayırlısıysa seneye Mısır’ı da kurtaracak Polat Reyiz.

*Hayata anlam veremediğim an: Bir gün tevede dizi izlerken, dicitürk’ün fiml kanallarında, bir sevişim sahnesinin sonunda kadın keyiflenme sigarası yaktı. Ve haliylen sigara mozaiklendi. Buraya kadar her şey normal. Ama o sırada sigara mozaikken iki tane kocaman meme bana doğru bakıyordu. Sigaraya sansür ama memeler açıkta.

*Yahu şu bahtsız olan deve mi, yoksa bedevi mi artık bir karar verilsin. Meclis mi toplanır, Askeri Yükse Şura mı olur bilmem ama şu karmaşıklığa bir son vermek lazım artık.

*Babeyin beni yıkadığı zamanlar hep yetişkinler tek başlarına yıkandıklarından, kafalarındaki sabunların gittiğini nasıl anladıklarını merak etmişimdir. Özel bir yetenekti bu benim içün. Sırf bu özellikleri yüzünden yetişkinler benim için tanrıydı lan resmen.

*Hani şimdi önümüz 14 şubat ya, ‘’sevgilim yoğğ’’ diye dert edenlere süpersonik bir önerim var yine. Sevgilisi olmayan herkes birbiriylen sevgili olur ise, o gün sevgilisiz insan kalmaz ve herkes mesut olur. Ama ben tırsıyorum yine de. Şimdi sevgilisiz bir erkeğe denk gelirim diye bu etkinlikten. Bu kadar bahtsız bir deve veya bedeviyim işte ben.

*Geçen biri formsiprink isimli internet sitesinde sormuş bana, şanslı mısındır, çirkinler şanslı olur ya diye. İşte o kadar şansızım ki, çirkin şansı bile yok bende.

*Çok acıdım bir an kendime.

*Hani böyle bir etkinlik olsun, ne biliyim event olsun, orada müzik çalar ve sen de oynamayı beceremeyen tipsindir. Sonra yavşak diye tabir ettiğimiz bir arkadaşın seni zorla ‘’ölümü gör’’ isimli güzel sözcükle dans ettirmeye kaldırır, senin ‘’Yok ağbi ben beceremem’’ ısrarlarına rağmen. İlk başta herkes etrafında toplanır.Çünkü sen ilk başta dans etmeyen cool elemansındır. Bir süre sonra senin gerçekten dans edemeğini herkes yavaş yavaş anlar ve senden uzaklaşır. O seni zorla kaldıran yavşak bile. Bir bakmışsın yapayalnızsın. İşte o an çok acayip bir andır.

*Yok arkadaş bu pepsi ne kadar yeni logo yapsa da hep aklımda Seda Sayan’ın kocaman çirkin dudaklarından dökülen ‘’Peğğğpsiğğ yağğşağğtır seniğğğğğ’’ tümcesiyle kalacak.

*Feyisbuğtaki sayfamı beğenenlerin %56'sı kadın,%40'ı erkek. İşte o arada kalan %4'lük kısım beni biraz tırstırtıyor. Ne çıkacağı belli olmaz.

* Başbakan bana da dava açsa ya keşke. Ne biliyim ileride bir gün Başbakan’ın davalı olmadığı insan sayısı bir elin parnaklarını geçmeyecek sanırsam. Çoğunluktan olmak her zaman iyidir.  Şimdiden suçumu itiraf ediyorum, kendileri televizyondaykene ben de edepsizce salonda ıslık çalıyor idim. Hem de bir bacağım diğerinin üzerindeyken. Resmen protesto etmişim Başbakan’ı. Suçum neyse çekerim artık.

*İnsanlar neden bu kadar 14 şubatı dert ederler anlamam. Oysa ki benim heç umrumda değil. Dikkat ettiyseniz hiç bahsetmiyorum kendisinden. Gereksiz bir gün çünkü. Ne biliyim 1 gün sevgililer günüyse 364 gün 6 saat de sevgilisizler günü. Bir de öyle düşünmek lazım. Haklıyım ama değil mi ?

*İyi bir avukat tanıdığı olan var mı bu arada ? Her an mahkeme tebligatı gelebilir, hazırlıklı olmam lazım.

*O zaman bana müsaade.

*Yine ben.

*Şu Tırtlar Vadisi Filistin’in afişinde Polat ağbimiz, ufaktan Scarface’deki Al Pacino ağabeymize sanki selam çakmış gibi. Ne zaman o afişi görsem Scarface geliyo aklıma birdenbire.

*Hayırlısıysa seneye Mısır’ı da kurtaracak Polat Reyiz.

*Hayata anlam veremediğim an: Bir gün tevede dizi izlerken, dicitürk’ün fiml kanallarında, bir sevişim sahnesinin sonunda kadın keyiflenme sigarası yaktı. Ve haliylen sigara mozaiklendi. Buraya kadar her şey normal. Ama o sırada sigara mozaikken iki tane kocaman meme bana doğru bakıyordu. Sigaraya sansür ama memeler açıkta.

*Yahu şu bahtsız olan deve mi, yoksa bedevi mi artık bir karar verilsin. Meclis mi toplanır, Askeri Yükse Şura mı olur bilmem ama şu karmaşıklığa bir son vermek lazım artık.

*Babeyin beni yıkadığı zamanlar hep yetişkinler tek başlarına yıkandıklarından, kafalarındaki sabunların gittiğini nasıl anladıklarını merak etmişimdir. Özel bir yetenekti bu benim içün. Sırf bu özellikleri yüzünden yetişkinler benim için tanrıydı lan resmen.

*Hani şimdi önümüz 14 şubat ya, ‘’sevgilim yoğğ’’ diye dert edenlere süpersonik bir önerim var yine. Sevgilisi olmayan herkes birbiriylen sevgili olur ise, o gün sevgilisiz insan kalmaz ve herkes mesut olur. Ama ben tırsıyorum yine de. Şimdi sevgilisiz bir erkeğe denk gelirim diye bu etkinlikten. Bu kadar bahtsız bir deve veya bedeviyim işte ben.

*Geçen biri formsiprink isimli internet sitesinde sormuş bana, şanslı mısındır, çirkinler şanslı olur ya diye. İşte o kadar şansızım ki, çirkin şansı bile yok bende.

*Çok acıdım bir an kendime.

*Hani böyle bir etkinlik olsun, ne biliyim event olsun, orada müzik çalar ve sen de oynamayı beceremeyen tipsindir. Sonra yavşak diye tabir ettiğimiz bir arkadaşın seni zorla ‘’ölümü gör’’ isimli güzel sözcükle dans ettirmeye kaldırır, senin ‘’Yok ağbi ben beceremem’’ ısrarlarına rağmen. İlk başta herkes etrafında toplanır.Çünkü sen ilk başta dans etmeyen cool elemansındır. Bir süre sonra senin gerçekten dans edemeğini herkes yavaş yavaş anlar ve senden uzaklaşır. O seni zorla kaldıran yavşak bile. Bir bakmışsın yapayalnızsın. İşte o an çok acayip bir andır.

*Yok arkadaş bu pepsi ne kadar yeni logo yapsa da hep aklımda Seda Sayan’ın kocaman çirkin dudaklarından dökülen ‘’Peğğğpsiğğ yağğşağğtır seniğğğğğ’’ tümcesiyle kalacak.

*Feyisbuğtaki sayfamı beğenenlerin %56'sı kadın,%40'ı erkek. İşte o arada kalan %4'lük kısım beni biraz tırstırtıyor. Ne çıkacağı belli olmaz.

* Başbakan bana da dava açsa ya keşke. Ne biliyim ileride bir gün Başbakan’ın davalı olmadığı insan sayısı bir elin parnaklarını geçmeyecek sanırsam. Çoğunluktan olmak her zaman iyidir.  Şimdiden suçumu itiraf ediyorum, kendileri televizyondaykene ben de edepsizce salonda ıslık çalıyor idim. Hem de bir bacağım diğerinin üzerindeyken. Resmen protesto etmişim Başbakan’ı. Suçum neyse çekerim artık.

*İnsanlar neden bu kadar 14 şubatı dert ederler anlamam. Oysa ki benim heç umrumda değil. Dikkat ettiyseniz hiç bahsetmiyorum kendisinden. Gereksiz bir gün çünkü. Ne biliyim 1 gün sevgililer günüyse 364 gün 6 saat de sevgilisizler günü. Bir de öyle düşünmek lazım. Haklıyım ama değil mi ?

*İyi bir avukat tanıdığı olan var mı bu arada ? Her an mahkeme tebligatı gelebilir, hazırlıklı olmam lazım.

*O zaman bana müsaade.

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.