Banner

"Sevgi"li


Birmilyonkalem bildiğiniz üzere bizlerden 14 Şubat yaklaştığı için aşk hakkında yazı yazmamızı istedi. Bende benim için gerçekten değerli olan birmilyonkalem için yazmaya giriştim.

Ancak yazıma başlamadan önce sadece 14 Şubatta sevgiliyi hatırlamanın... Hatta bırakın sevgiliyi, sevgi'yi hatırlayanların ne kadar bencil olduğunu hatırlamatmak isterim. Benciller çünkü, sevgi dediğin kendini başkasıyla paylaşmaktadır.

Sevgi, başkasında belki aynen görmek, belki de kendi eksik yanını görmektir.

Bakmayın benim sevgi dediğime... Sevgi dediğim durum hemen olmaz. Nasil ki üniversiteye 7 yaşında ki bir çocuk gidemez. Bunun için çok çalışıp koca adam olunca sınavını kazanıyor. Sonra üniversiteye gidebiliyorsa. Aynı bu şekilde önce aşk olur. Sonra sevgi...

Yani sevgi zamanla olur...

Belki aşkta hemen olmaz ama sevgi elinde sonunda aşktan sonra gelir.

Sevgi aşkın olgunlaşmasıdır. Yani çocuğun üniversiteyi kazanması hatta mezun olmasıdır.

Peki aşk neden önemlidir? Aşk önemlidir çünkü Tanrı bizi aşk için yaratmıştır.

Aslında hayat bir sınav değildir. Bize bunca zaman yutturulmaya çalışılan bu nakarat gerçek dışıdır. Aslında hayat, bir derstir. Hayat bir derstir çünkü, hiçbir sınavdan ders çıkarıp ayrılamazsınız. İşte hayat çıkardığımız bu dersler içindedir.

Bu dersleri Tanrı yapıyor ve bunun karşılığında Hiçbir şey gözetmiyorsa o halde alın size gerçek sevgi...

Zaten eğer karşılıklı olarak aşkı bekliyorsan kusura bakma ama sen bu takdirde de sevdiğin zannediyorsun ama sadece kendini düşünüyorsun. O halde egoistsin. Çünkü; gerçek seven kişi, gülünce gülmek, ağlayınca ağlamak , mutlu olursa olmaktır. Ki bunların sebibi ne olursa olsun...

Aşk yaşamdan zevk almaktır. Aşk kendini keşfetme, kendine hayran olmaktır...

Aşk yarıdalanı, yaradan olsada olmasada sevmektir. Sebebpsiz sevmektir. Sadece o olduğu için sevmektir.

Aşk, ben seni seviyorum çünkü... Çünküsü yok diyebilmektir...

Seviyorum işte... Diyebilmektir...

İşte tüm bunlar olduğu zaman aşk olur...

Ve bu olduğu zaman sadece 14 şubatta değil her gün iyi ki Dünyadayım hayattayım ve evrende yer kaplıyorum diye mutlu olursun. Ve sevgilinle aşkınla, hayatınla sonsuzluğa gidersin...

Çünkü, aşk sonsuzluktur...

İşte tüm bu saydıklarımı ilk, sevgilinizle başlarsınız...

İşte bu yüzden sevgililer günü çok ama çok önemlidir.

Sevgilinizin kıymetini bilin...

Bol aşklı, sadece 14 Şubatta değil her saniye “iyi ki yaşıyorum” diyeceğiniz bir ömür diliyorum.

Sevgiler

VOLKAN KAHYALAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar